Omituiset liikutuksen aiheet

Vierailija

Onko muilla tällaisia?

Tänään tajusin, kun olin kaupassa, että liikutun maskoteista. Lidlin avajaisissa tuli siis maskotti vastaan. Siis sellaisista pehmopuvuista, jossa joku ihminen sisällä. Hassun ja lempeän näköiset otukset, jotka heiluu vähän hassusti ympäriinsä;__; Vaikka en olisi mitenkään herkällä päällä, niin kun törmään tälläiseen , niin nousee pala kurkkuun. En tajua.

Toinen vielä omituisempi on kuulutukset juna-asemilla. Semmoinen lepeä, vähän töksähtelevä ääni, joka kertoo milloin mikäkin juna lähtee, minne ja miltä laiturilta.

Kommentit (5)

Vierailija

Ihana ap! :D Onhan nuo vähän "outoja" aiheita liikuttua, mutta mikäs siinä :)

Minä olen huomannut liikuttuvani usein siitä kun jossain tapahtumassa ihmiset taputtaa ja osoittaa kunnioitustaan ja kiitostaan esiintyjille. Etenkin jos yleisö nousee oikein seisomaan. Kävin äskettäin katsomassa teatteriesityksen, jonka laatuun vähän petyin, mutta herkistyin melkein kyyneliin kun näyttelijät tulivat lopuksi kaikkensa antaneina kumartamaan yleisölle ja yleisö taputti hurjasti. Vaikka esitys oli melko huono (mun mielestä), silti yhtäkkiä symppasinkin ihan hirveästi niitä esiintyjiä, liikuttuen heidän panoksestaan ja niistä yhteishenkeä nostattavista aplodeista :)

Vierailija

Enpä ole aiemmin tajunnutkaan tuota juna-kuulutuksen ääntä pohtia. Totta tosiaan se on semmonen rauhallinen ja turvallinen, oikein miellyttävä. Alan tästä lähtien arvostamaan sitä enemmän.

Vierailija

Mä liikutun isoista lentokoneista ja muista huipputeknisistä värkeistä. Jos jossain leffassa vaikka kuvataan isoa lentokonetta tai modernia junaa, saatan alkaa itkeä. En ole mikään lentokone- tai kulkuvälinefriikki (mulla ei ole edes autoa, eikä aihepiiri kiinnosta) mutta jotain outoa noissa on. Etenkin krapulassa itken kuin pieni lapsi. 

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat