Miehet, miksi haluatte puolisonne olevan " vaimomatskua"?
Ja sitten itkeä pillitätte, kun se todella on sitä, eikä lasten saannin jälkeen ole pätkääkään kiinnostunut seksistä?
Ihan hirveän monen kohdalla olen tätä ihmetellyt, fiilistellään kyllä seksuaalisesti aktiivista sinkkunaista, mutta todetaan, ettei sellaista vihille viedä. Ja sit otetaan se hapankorppu, joka on jo valmiiksi jalat ristissä.
Ymmärrättekö, että se, että sinkkunainen on seksuaalisesti aktiivinen, ei tarkoita sitä, että hän olisi parisuhteessa altis hyppimään sängystä toiseen? Esim. itse en ole koskaan sinkkuaikoina ollut seksittä, koska se on mulle tärkeä elämän osa-alue, mutta ikinä en ole parisuhteissa pettänyt.
Noh, tätä vaan pohdittiin taas tyttöjen kanssa tovi sitten, joten olisi kiva tietää miksi miehet toimii noin.
Ja joo joo, ei kaikki miehet ja lässyn lässyn ja niin edespäin.
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Vaimomatsku minulle tarkoittaa, että nainen kaikintavoin muutenkin sopiva minulle, luonteen ja muun puolesta. Ei vaimomatsku ei taas kelpaisi minulle pidempään suhteeseen ja käy paremman puutteessa vaikka seksiin.
Eli vaimomatsku nainen on 1000 kertaa laadukkaampi kuin ei vaimomatsku nainen, kaikin tavoin.
Just tällaisten takia mä olen sinkkuna mielummin ilman seksiä, vaikka seksuaalinen ihminen olenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaimomatsku minulle tarkoittaa, että nainen kaikintavoin muutenkin sopiva minulle, luonteen ja muun puolesta. Ei vaimomatsku ei taas kelpaisi minulle pidempään suhteeseen ja käy paremman puutteessa vaikka seksiin.
Eli vaimomatsku nainen on 1000 kertaa laadukkaampi kuin ei vaimomatsku nainen, kaikin tavoin.
Just tällaisten takia mä olen sinkkuna mielummin ilman seksiä, vaikka seksuaalinen ihminen olenkin.
Sitähän he yrittävät, koska tuollaiset eivät mitään seksiä saa. Ja kun ei saa seksiä, niin ei saa parisuhdettakaan. Ennen parisuhteen aloittamista aina paneskellaan ennen sitoutumispäätöstä. Jos pihtaa eikä harrasta yhden illan juttuja tai seksisuhteita, ei saa parisuhdetta.
Vierailija kirjoitti:
Tuollainen yleistävä paska miehistä tekee sinusta vaimoksi kelpaamattoman pökäleen.
Hahaa, olen naimisissa, ja ollut jo pitkään :)
Tätä mietin siis kun ihan liian monta kertaa olen tän kuvion vaan nähnyt. Mutta täällä sitä ei siis tunnisteta.
PS. ei tietenkään kaikki tee noin, kuten esim. oma mieheni, jonka kanssa meillä on aina ollut aivan upea seksielämä, kiitos miehen hyvän itsetunnon ja meidän välisen hyvän ja avoimen luottamuksen.
-ap
Naimisiinmenon ja lastensaannin jälkeen voi harrastaa paljon villiä seksiä oman rakkaan kanssa:)! Ja tämä on tosi.
Mistä oikein päättelet noin. Meillä on kolme lasta ja makkarissa menee hyvin:) ihan samaan tahtiin kuin ennen lapsia ja avioliittoa. Ja voin sanoa että kun on pitkään ollut yhden ihmisen kanssa niin myös vaimo on makkarissa paljon parempi kuin ennen niitä lapsia:) ollaan tavallaan vapauduttu silläkin saralla ja nyt se vasta onkin hyvää ja nautinnollista:)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuollainen yleistävä paska miehistä tekee sinusta vaimoksi kelpaamattoman pökäleen.
Hahaa, olen naimisissa, ja ollut jo pitkään :)
Tätä mietin siis kun ihan liian monta kertaa olen tän kuvion vaan nähnyt. Mutta täällä sitä ei siis tunnisteta.
PS. ei tietenkään kaikki tee noin, kuten esim. oma mieheni, jonka kanssa meillä on aina ollut aivan upea seksielämä, kiitos miehen hyvän itsetunnon ja meidän välisen hyvän ja avoimen luottamuksen.
-ap
Mä kyllä tunnistan tämän ilmiön.
Kauniina, todella seksuaalisena, hauskana, fiksuna ja mukavana naisena minua ei valita tyttöystäväksi, vaan mies ottaa mun jälkeen jonkun turvallisen harmaavarpusen, johon sitoutuu. Näin on käynyt monta kertaa..
27: Väität olevasi mukava nainen ja puhut toisista naisista alentavasti "harmaavarpusina"?
En näkisi kohdallasi mitään mysteeriä...
Vierailija kirjoitti:
27: Väität olevasi mukava nainen ja puhut toisista naisista alentavasti "harmaavarpusina"?
En näkisi kohdallasi mitään mysteeriä...
Katsos kun toisilla on terve itsetunto ja vielä silmätkin päässään. As simple as that eikä sillä ole mukavan luonteen kanssa mitään tekemistä.
Anteeksi nyt vaan, mutta kaikki ihmiset ovat jollain tavalla vaikeita luonteita ja kusipäitä. Teen tämän yleistyksen etupäässä mieskokemukseni perusteella. Mutta ylläripylläri, naiset ovat tässä suhteessa ihan samanlaisia! Ei sellaista "helppoluonteista" naista olekaan, tai sitten tämän ÄO pyörii 70-80 välillä. Heräilkää pahvit, ihmisluonne on vaikea.