Miehet, miksi haluatte puolisonne olevan " vaimomatskua"?

Limpsa

Ja sitten itkeä pillitätte, kun se todella on sitä, eikä lasten saannin jälkeen ole pätkääkään kiinnostunut seksistä?

Ihan hirveän monen kohdalla olen tätä ihmetellyt, fiilistellään kyllä seksuaalisesti aktiivista sinkkunaista, mutta todetaan, ettei sellaista vihille viedä. Ja sit otetaan se hapankorppu, joka on jo valmiiksi jalat ristissä.

Ymmärrättekö, että se, että sinkkunainen on seksuaalisesti aktiivinen, ei tarkoita sitä, että hän olisi parisuhteessa altis hyppimään sängystä toiseen? Esim. itse en ole koskaan sinkkuaikoina ollut seksittä, koska se on mulle tärkeä elämän osa-alue, mutta ikinä en ole parisuhteissa pettänyt.

Noh, tätä vaan pohdittiin taas tyttöjen kanssa tovi sitten, joten olisi kiva tietää miksi miehet toimii noin.

Ja joo joo, ei kaikki miehet ja lässyn lässyn ja niin edespäin.

Sivut

Kommentit (29)

Vierailija

Miehet luulee, että ne voi muuttaa naisen. Lisäksi miehet vähän tykkää olla aina onnettomia ja tyytymättömiä. Sillä voi sitten itselleen selittää pettämiset, juomisen, pelaamisen, puhumattomuuden jne. Ei katsos ole koskaan oma syy!

Vierailija

Esitätkö, että on vain naisia, jotka ovat absoluutisti siveitä ja naisia, jotka ovat sinkkuna villejä mutta suhteessa uskollisia?

Vierailija

Mun pisin seksitön kausi oli yhden entisen poikaystävän kanssa. :D puolen vuoden seurustelusuhteesta 3kk jouduin olla ilman seksiä, enkä käynyt vieraissa. Nykyisen poikaystävän kanssa kolme vuotta oltu yhdessä, eikä muut miehet kiinnosta pätkääkään, vaikka kumppaneita olikin useita.

Vierailija

Onko vaimomatskua tosiaan = ei seksiä? Mä oo ajatellut että vaimomatskua on miehestä = käytännöllinen kodinhoitaja joka samaan aikaan näyttää kuumalta, osaa olla hauska ja seksikin pelaa? :)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ja sitten itkeä pillitätte, kun se todella on sitä, eikä lasten saannin jälkeen ole pätkääkään kiinnostunut seksistä?

Ihan hirveän monen kohdalla olen tätä ihmetellyt, fiilistellään kyllä seksuaalisesti aktiivista sinkkunaista, mutta todetaan, ettei sellaista vihille viedä. Ja sit otetaan se hapankorppu, joka on jo valmiiksi jalat ristissä.

Ymmärrättekö, että se, että sinkkunainen on seksuaalisesti aktiivinen, ei tarkoita sitä, että hän olisi parisuhteessa altis hyppimään sängystä toiseen? Esim. itse en ole koskaan sinkkuaikoina ollut seksittä, koska se on mulle tärkeä elämän osa-alue, mutta ikinä en ole parisuhteissa pettänyt.

Noh, tätä vaan pohdittiin taas tyttöjen kanssa tovi sitten, joten olisi kiva tietää miksi miehet toimii noin.

Ja joo joo, ei kaikki miehet ja lässyn lässyn ja niin edespäin.

Siis sinun mielestä "vaimomateriaali" tarkoittaa sitä, että sitten avioliitossa ei lainkaan huomioida miestä? Mielestäni tuo ei ole se toivetila.

Vierailija

Klassiset naisihanteet - uskollisuus, kuuliaisuus, kunnioittavuus, huolehtivuus - ovat yhä haluttuja. Feministit haluavat repiä naiset irti niistä.

Vierailija

miten tää poikkee naisten toiminnasta? halutaan luotettavaa, turvallista, tylsää miestä ja samaan aikaan kuolataan ja ruikutetaan salamyhkäisten, vaarallisilta tuntuvien ja kiehtovien renttujen perään että olis ees jotain jännitystä elämässä. ai niin mutta kun pyhä vulva....

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Miehet luulee, että ne voi muuttaa naisen. Lisäksi miehet vähän tykkää olla aina onnettomia ja tyytymättömiä. Sillä voi sitten itselleen selittää pettämiset, juomisen, pelaamisen, puhumattomuuden jne. Ei katsos ole koskaan oma syy!

Kyllä ne naiset ovat niitä, jotka yrittävät muuttaa toista. Ja kuten tämäkin palsta on usein osoittanut, niin naisten mielestä kaikki on aina miesten vika. Joten turha siinä on taistella tuulimyllyä vastaan.

Vierailija

Vaimomatsku minulle tarkoittaa, että nainen kaikintavoin muutenkin sopiva minulle, luonteen ja muun puolesta. Ei vaimomatsku ei taas kelpaisi minulle pidempään suhteeseen ja käy paremman puutteessa vaikka seksiin.

Eli vaimomatsku nainen on 1000 kertaa laadukkaampi kuin ei vaimomatsku nainen, kaikin tavoin.

Vierailija

Toi on niin totta. Miehen logiikalla harmaavarpunen on luotettava ja tossun alla. Mutta sitten kun paljastuu että kuvitelmat ei pidä pakkaansa ja se on myös tylsää seuraa, niin ongelmat alkaa. Harmaavarpunen ei myöskään ole välttämättä mikään kodinhengetär ja hyvä ruoan laittaja. Tämäkin oletus on sitä miehen logiikkaa.

Miehillä pariutuminen voi tapahtua myös käytännönläheisesti. Ensin skipataan vuosikaudet upeat naiset pois, koska ei haluta vakiintua. Ja sitten yhtäkkiä jollain kellonlyömällä "klik" kelpaa kuka vain, ja siinä suhteessa sitten hyvät kunnon miehet jumittavat kymmenet vuodet happamoitumassa.

Vierailija

Kuka haluaa elää kusipään ja vaikean ihmisen kanssa, saati mennä naimisiin tälläisen ihmisen kanssa, aika harva.

Joten miettikääpä vaikka tuota hetki, jos moni mies toteaa, että ei ole vaimomatskua, se on vain kiltimmin sanottu kuin sanoisi, että olet ihan helvetin vaikea luonne ja luultavasti kusipää.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat