Häävieraan kampaus, häät työpäivän päätteeksi

Vierailija

Olen menossa parin viikon päästä perjantaina häihin. Valitettavasti joudun olemaan töissä ihan viime tinkaan kokouksessa, enkä ehdi työpäivän aikana kampaajalle. Muutenkin hiukseni ovat onnettomat ohuet luirut ja kaipaisin nyt vinkkejä siihen, mitä hiuksille tekisin. Hiukset ovat vaaleat (maantienväriset vaaleilla raidoilla), polkka, joka ulottuu vähän hartioiden yläpuolelle. Normaalisti käännän muotoiluraudalla latvat ulospäin ja lakkaa päälle + hiukset korvan taakse. Mikään nuttura ei näytä hyvältä, kun hiukset ovat niin ohuet.

Hyviä ideoita? Olen jo miettinyt, hommaanko vaan jonkun hatun tai hiuskoristeen, paras olisi, jos saisi jonkun turbaanin kääräistyä päähän :). Olen nelikymppinen, mekko on mustavalkoinen, polven yläpuolelle reilusti levenevä (ehkä vähän 50-luvun tyyliin).

Av, auta!

Kommentit (8)

Vierailija

Olisko näistä 3. tai 8.?

http://www.gurl.com/2014/11/06/15-cute-and-easy-hairstyle-tutorials-for-...

Sanot että hiukset on ohuet ja ettei niistä saa nutturaa, mutta jos suihkutat aamulla kauttaaltaan hiuksiisi suolasuihketta saat niihin paksuutta ja rakennetta, jolla saat em. kampaukset onnistumaan. Vastaavalla tavalla saat tehtyä "syherön", eli suolasuihketta tai muuta rakenneaineitta koko hiuksiin, vedä kuivat hiukset ponnarille ja sohi / haro vähän hiuksia niin että ponnari ei mene ihan päätä myöden, rullaa poninhäntä itsensä ympäri ja sen jälkeen pyöritä nutturaksi poninhännän tyveen, kiinnitä nuttura pinneillä / hengettömillä ja haro / nypi sitten vielä sormin vähän nutturaa jotta siitä tulee ilmava.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Olisko näistä 3. tai 8.?

http://www.gurl.com/2014/11/06/15-cute-and-easy-hairstyle-tutorials-for-...

Sanot että hiukset on ohuet ja ettei niistä saa nutturaa, mutta jos suihkutat aamulla kauttaaltaan hiuksiisi suolasuihketta saat niihin paksuutta ja rakennetta, jolla saat em. kampaukset onnistumaan. Vastaavalla tavalla saat tehtyä "syherön", eli suolasuihketta tai muuta rakenneaineitta koko hiuksiin, vedä kuivat hiukset ponnarille ja sohi / haro vähän hiuksia niin että ponnari ei mene ihan päätä myöden, rullaa poninhäntä itsensä ympäri ja sen jälkeen pyöritä nutturaksi poninhännän tyveen, kiinnitä nuttura pinneillä / hengettömillä ja haro / nypi sitten vielä sormin vähän nutturaa jotta siitä tulee ilmava.

Kiitti, joku tuollainen suttu voisi toimia, kun eivät hiukset työpäivän päätteeksi enää kovin siloisella kampauksella olisi :). Ja jos pari kertaa treenaan, ehtisin ehkä suttunutturan tehdä töissä ennen lähtöä.

Vierailija

Itse saan lättänään tukkaan volyymia vanhanaikaisesti isoilla papiljoteilla. :D Halvemmat kuin lämpörullat ja toimii.

Minulla aika lailla saman pituiset hiukset, ja isoilla rullilla niihin tulee vain hieman taipuisuutta latvoihin, ei kiharoita.

Eli otat puolikuivasta tukasta osion, kampaat sen ylöspäin, suihkutat pitävää hiuskiinnettä melkein koko matkalta molemmin puolin, ja rullaat sitten paplarin paikoilleen niin, että tyvi jää selvästi ylöspäin. Itse tykkään rullata niin, että rulla on ikään kuin suortuvan alapuolella ainakin takaraivon puolella, sivuilla voi tehdä sivuttaisiakin rullauksia.

Sitten teet saman koko päähän tai vain osaan hiuksista. Anna kuivua ihan täysin, ja jos föönaat, niin jäähtyä myös. Kun avaat, hiukset näyttävät ensin ihan naurettavalta jättikypärältä, mutta oleentuu kyllä hetken päästä ja harjaamalla.

Tämän voi tehdä vaikka edellisiltana, jos ei ole pakko pestä hiuksia aamulla. Tällaiseen ilmavan ja tuuhean oloiseen tukkaan on sitten helppo tehdä ihan pienilläkin jutuilla lisää juhlavuutta, mutta on kaunis sellaisenaankin. :)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
http://missysue.com/2013/01/tuck-and-cover/

tällaisen voit tehdä jo aamulla, paljon lakkaa vaan päälle. Superhelppo ja onnistuu paremmin lyhyemmillä hiuksilla. Hiukset voisi varmaan kihartaa tai laittaa isoille rullille ensin, niin saat volyyymia. Jos ostat kivan nauhan tai pannan niin se käy hiuskoristeesta.

Miten tossa kampauksessa saa ton pannan pysymään paikoillaan? Mulla se ei vaan onnistu.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
http://missysue.com/2013/01/tuck-and-cover/

tällaisen voit tehdä jo aamulla, paljon lakkaa vaan päälle. Superhelppo ja onnistuu paremmin lyhyemmillä hiuksilla. Hiukset voisi varmaan kihartaa tai laittaa isoille rullille ensin, niin saat volyyymia. Jos ostat kivan nauhan tai pannan niin se käy hiuskoristeesta.

Miten tossa kampauksessa saa ton pannan pysymään paikoillaan? Mulla se ei vaan onnistu.

Samaa minäkin aina mietin! Riippuu varmaan pään muodosta, minulla vain lipsahtaa pois.

Vierailija

Kiitos vinkeistä! Kävin töiden jälkeen ostamassa noita hengettömiä, tarrapaplarit löytyy omasta takaa. Täytyy nyt vaan testailla eri systeemeitä. Tuo kuminauhajuttu ei minulla valitettavasti toimi, koska ei se kumppari pysy paikallaan, harmi, olisi tosi kiva tapa laittaa hiukset.

-ap

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat