Minkälaisessa astiassa joululaatikot pöytään?

Vierailija

Meillä on laitettu kohta 18 vuotta foliossa. =/
Pari viimeistä joulua olen päättänyt, että ostan vuoden aikana alennuksesta kivat vuat, mutta eipä ole tullut hankittua.
Arabian uunikokkia olen katsellut, mutta isot maksaa mielestäni liikaa.

Mitä kattausastioita te laitatte joulupöytään?

Kommentit (7)

Vierailija

Laatikot laitan omissa uunivuoissaan. Löytyy Arabiaa ja Marimekkoa. Muuten katan astiastoon kuuluviin tarjoiluastioihin, mutta ne on niin vanhoja, etteivät kestä uunia.

Vierailija

Emile Henryllä on punaisia vuokia, juuri sen kokoisia, että foliovuoka sopii sinne sisälle hyvin. On myös valkoisia ja sinisiä. Mutta mä olen tykännyt noista punaisista jouluna.

Vierailija

Viime vuonna ostin juuri sopivankokoisia valkoisia keramiikkavuokia K-marketista. Hyvännäköisiä muttei mitään sikahintaisia. Joulupöydässä laitan oivariininkin sellaiseen just sopivaan posliinipurtiloon.

Vierailija

Mulle on kerääntynyt vuosien saatossa noita Arabian Uunikokki-vuokia (lahjoina ja kirppareilta) joten niitä käytän. Itse asiassa mulla on tapana tehdä laatikot vasta aattona ja teen ne sitten suoraan näihin vuokiin.

Mutta jos nyt lähtisin ostamaan vuokia niin ostaisin jotain yksinkertaisia valkoisia vuokia, esim House-sarjaa Prismasta jotka ovat edullisia.

Vierailija

Mä teen aina aatonaattona laatikot ja todellakin haluaisin ne kivoihin astioihin.
Kaikki kivan näköiset halvemmat vuat pohjasta yleensä käsittelemättömiä, sellaisia karheita ja naarmuttavat helposti pöytää tai induktiotasoa.

Kävin taas eilen kirppiksellä eikä mitään löytynyt. =(
Kohta mä päätän, että ostan ne myöhemmin jostain alesta ja huomaan vuoden päästä ettei mulla ole vuokia vieläkään. ;-)

Ap

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat