Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yhteiskuntasopimus kaatui: 5 vaikutusta: Mielenkiintoisia summia.

Vierailija
03.12.2015 |

"Pääministeri Sipilä yritti alun perin vauhdittaa neuvotteluja uhkaamalla 1,5 miljardin euron lisäleikkauksilla, jos yhteiskuntasopimus epäonnistuu. Porkkanaksi taas luvattiin miljardin verokevennykset, jos sopimus saadaan tehtyä."

http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1449109741275.html

Toisaalla:

http://yle.fi/uutiset/turvapaikanhakijat_maksavat_valtiolle_lahes_milja…

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
03.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nämäkin ovat vaan (keksittyjä) lukuja... ei valhetta, mutta ehkäpä väärää tietoa. 

Tuohon hallitukseen ei voi luottaa pätkääkään. 

Vierailija
2/21 |
03.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkolait ovat pelkkää ummehtunutta menneisyyteen haikailevaa ideologiaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
03.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kiristetään työntekijän pussin suuta, jotta saadaan tp-hakijat maksettua? 

Vierailija
4/21 |
03.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persut tuhonneet koko Suomen.

Vierailija
5/21 |
03.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuohon hallitukseen voi luottaa. Siinäpä heikennätte ja kiristätte. Niin kauan kuin rahaa syydetään matuille mun meni viimeinenkin halu vastustaa harmaata taloutta ja raataa ylitöitä. Palkatkoon lisää henkilökuntaa kunnalle mun puolesta.

Vierailija
6/21 |
03.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli kiristetään työntekijän pussin suuta, jotta saadaan tp-hakijat maksettua? 

Ei, vaan jotta saadaan yrityksille myönnetyt vero- ja maksuhelpotukset maksettua. Ja sillä muka saadaan lisää työpaikkoja :D

Vierailija
7/21 |
03.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tuohon hallitukseen voi luottaa. Siinäpä heikennätte ja kiristätte. Niin kauan kuin rahaa syydetään matuille mun meni viimeinenkin halu vastustaa harmaata taloutta ja raataa ylitöitä. Palkatkoon lisää henkilökuntaa kunnalle mun puolesta.

Niinpä. Minullakin luvassa ensi vuosi downshiftailua ja sitten arvioin, kannattako tähän maahan taas raataa veroeuroja vai ei. 

Vierailija
8/21 |
03.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keskusta Sipilän johdolla tuhosi Suomen. Sori.

Vierailija
9/21 |
03.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Velkarahallahan nuo turvapaikanhakukustannukset katetaan.

Mua ihmetyttää, kannattavatko kansanedustajatkin tätä tp-hakijoiden vastaanottamista aina vaan? Norja ei ota, Tanska ei ota, Venäjäkin palauttaa Norjasta käännetyt, Suomi ottaa!!! 

Mitä ihmettä sellaista Suomen maineelle muka tapahtuisi, mikä olisi jotenkin "kauheampaa", kuin Norjan tai Tanskan maine?? 

Norjan ja Tanskan maine ei ole kärsinyt tippaakaan, päinvastoin!

Vierailija
10/21 |
03.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

9, komppaan. Japani ei ota yhtään muslimia, eipä mitään tapahtunut niidenkään maineelle.

Vierailija
11/21 |
03.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua ihmetyttää, kannattavatko kansanedustajatkin tätä tp-hakijoiden vastaanottamista aina vaan? Norja ei ota, Tanska ei ota, Venäjäkin palauttaa Norjasta käännetyt, Suomi ottaa!!! 

Mitä ihmettä sellaista Suomen maineelle muka tapahtuisi, mikä olisi jotenkin "kauheampaa", kuin Norjan tai Tanskan maine?? 

Kai tajuat, ettei niitä maineen vuoksi oteta?

Vierailija
12/21 |
03.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä tässä kummoisia vaihtoehtoja ole, kun vihreät ja muut vasemmistopuoleet syytäisi vielä enemmän rahaa matuille ja varmasti nostaisi heidän tukia entisestään, mikä lisäisi vaan tulijoita.

Vierailija
13/21 |
03.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai tajuat, ettei niitä maineen vuoksi oteta?

Tottakai otetaan! Merkel on liian pelottava, ei sille voi sanoa "ei".

Vierailija
14/21 |
03.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä tässä kummoisia vaihtoehtoja ole, kun vihreät ja muut vasemmistopuoleet syytäisi vielä enemmän rahaa matuille ja varmasti nostaisi heidän tukia entisestään, mikä lisäisi vaan tulijoita.

Valitettavasti se olisi juuri näin.

Vierailija
15/21 |
03.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtio ottaa ensi vuonna 7 miljardia euroa lisää velkaa ja tämä meidän sankari lupaa miljardin verohelpotuksia? Voi hyvää päivää.. Jokaiselle lienee selvää, että edessä on vähintään 5 miljardin euron leikkaukset+veronkiristykset.

Vierailija
16/21 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
17/21 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

AikaToimia kirjoitti:

https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/1735 ja https://www.facebook.com/events/1527614134226901/

Nytkö nämä ay-pellet väittävät olevansa työttömän asialla? Ja joku on riittävän urpo uskoakseen? Menkää ihmeessä vielä lakkoon.

Vierailija
18/21 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi on kunnon ddr-tyyppinen maa, ummehtunut persreikä. Täällä tullaan talouspolitiikassa ainakin 70 vuotta jäljessä. Sodan jälkeen Suomi oli ainoa joka maksoi velkansa. Sama meno jatkuu edelleen ja Suomi aikoo jonain päivänä maksaa kaikki velkansa.

Vierailija
19/21 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sillä ei ole merkitystä, mitkä puolueet Suomea johtaa. Meno on vuosikymmenestä toiseen samanlainen, koska lait laatii joku muu, kuin hallitus eli kansa. Äänestystapahtuma on Suomessa pelkkä kulissi. Suomessa on aina harjoitettu konsensuspolitiikkaa ja siitä ei luovuta, vaikka syytä olisi.

Vierailija
20/21 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Pääministeri Sipilä yritti alun perin vauhdittaa neuvotteluja uhkaamalla 1,5 miljardin euron lisäleikkauksilla, jos yhteiskuntasopimus epäonnistuu. Porkkanaksi taas luvattiin miljardin verokevennykset, jos sopimus saadaan tehtyä."

http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1449109741275.html

Toisaalla:

http://yle.fi/uutiset/turvapaikanhakijat_maksavat_valtiolle_lahes_milja…

Vitun pellet saa yhtään juttua aikaiseksi ilman mamupropagandaansa. En ihmettele, että ihmiset vihaavat teitä.