Yhteiskuntasopimus kaatui: 5 vaikutusta: Mielenkiintoisia summia.

Vierailija

"Pääministeri Sipilä yritti alun perin vauhdittaa neuvotteluja uhkaamalla 1,5 miljardin euron lisäleikkauksilla, jos yhteiskuntasopimus epäonnistuu. Porkkanaksi taas luvattiin miljardin verokevennykset, jos sopimus saadaan tehtyä."

http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1449109741275.html

Toisaalla:

http://yle.fi/uutiset/turvapaikanhakijat_maksavat_valtiolle_lahes_miljar...

Sivut

Kommentit (21)

Vierailija

Ja nämäkin ovat vaan (keksittyjä) lukuja... ei valhetta, mutta ehkäpä väärää tietoa. 

Tuohon hallitukseen ei voi luottaa pätkääkään. 

Vierailija

Ei tuohon hallitukseen voi luottaa. Siinäpä heikennätte ja kiristätte. Niin kauan kuin rahaa syydetään matuille mun meni viimeinenkin halu vastustaa harmaata taloutta ja raataa ylitöitä. Palkatkoon lisää henkilökuntaa kunnalle mun puolesta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Eli kiristetään työntekijän pussin suuta, jotta saadaan tp-hakijat maksettua? 

Ei, vaan jotta saadaan yrityksille myönnetyt vero- ja maksuhelpotukset maksettua. Ja sillä muka saadaan lisää työpaikkoja :D

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ei tuohon hallitukseen voi luottaa. Siinäpä heikennätte ja kiristätte. Niin kauan kuin rahaa syydetään matuille mun meni viimeinenkin halu vastustaa harmaata taloutta ja raataa ylitöitä. Palkatkoon lisää henkilökuntaa kunnalle mun puolesta.

Niinpä. Minullakin luvassa ensi vuosi downshiftailua ja sitten arvioin, kannattako tähän maahan taas raataa veroeuroja vai ei. 

Vierailija

Velkarahallahan nuo turvapaikanhakukustannukset katetaan.

Mua ihmetyttää, kannattavatko kansanedustajatkin tätä tp-hakijoiden vastaanottamista aina vaan? Norja ei ota, Tanska ei ota, Venäjäkin palauttaa Norjasta käännetyt, Suomi ottaa!!! 

Mitä ihmettä sellaista Suomen maineelle muka tapahtuisi, mikä olisi jotenkin "kauheampaa", kuin Norjan tai Tanskan maine?? 

Norjan ja Tanskan maine ei ole kärsinyt tippaakaan, päinvastoin!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Mua ihmetyttää, kannattavatko kansanedustajatkin tätä tp-hakijoiden vastaanottamista aina vaan? Norja ei ota, Tanska ei ota, Venäjäkin palauttaa Norjasta käännetyt, Suomi ottaa!!! 

Mitä ihmettä sellaista Suomen maineelle muka tapahtuisi, mikä olisi jotenkin "kauheampaa", kuin Norjan tai Tanskan maine?? 

Kai tajuat, ettei niitä maineen vuoksi oteta?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Eipä tässä kummoisia vaihtoehtoja ole, kun vihreät ja muut vasemmistopuoleet syytäisi vielä enemmän rahaa matuille ja varmasti nostaisi heidän tukia entisestään, mikä lisäisi vaan tulijoita.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Kai tajuat, ettei niitä maineen vuoksi oteta?

Tottakai otetaan! Merkel on liian pelottava, ei sille voi sanoa "ei".

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Eipä tässä kummoisia vaihtoehtoja ole, kun vihreät ja muut vasemmistopuoleet syytäisi vielä enemmän rahaa matuille ja varmasti nostaisi heidän tukia entisestään, mikä lisäisi vaan tulijoita.

Valitettavasti se olisi juuri näin.

Vierailija

Valtio ottaa ensi vuonna 7 miljardia euroa lisää velkaa ja tämä meidän sankari lupaa miljardin verohelpotuksia? Voi hyvää päivää.. Jokaiselle lienee selvää, että edessä on vähintään 5 miljardin euron leikkaukset+veronkiristykset.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat