Väsyneelle äidille jonkun sortin muodonmuutos tai jotain!

Väsynyt ja turhautunut ap

Varoitus. Väsyneen äidin ylipitkä vuodatus:

Satuin eilen joululahjaostoksilla katsahtamaan jonkun liikkeen ikkunasta peilikuvaani ja yhtäkkiä vaan tajusin, miten väsyneeltä ja "räjähtäneeltä" näytän :(

Minulla on 1-vuotias lapsi ja olen palannut juuri töihin. Vaikka olo on ollut väsynyt, en ollut huomannut kuinka väsyneeltä myös näytän.

Silmäpussit (näille nyt ei paljoa voi kun vauva heräilee vielä välillä öisin), ohentuneet hiukset jotka törröttävät päälaelta (imetysaikana lähti paljon tukkaa joka nyt kasvaa vauvahiuksena takaisin törröttäen) ja vanhat talvivaatteet.

Pitäisi varmaan ostaa uudet talvivaatteet ja kengät. Nyt olen käyttänyt käytännöllisiä ja lämpimiä vaatteita ja kenkiä, kun olen paljon ulkona ja mm. työmatkat kävelen osittain (muutama km bussipysäkille, bussilla sitten reilu 20 km töihin).

En edes tiedä mistä aloittaa :( Enkä tiedä miten tässä on näin päässyt käymään. Ennen lasta pukeuduin nätisti ja meikkasin päivittäin. Nyt hyvä jos saa mitään fiksumpaa puettua päälle.

Olen päivät kotona vauvan kanssa. Yleensä aamupäivän olen collegehousuissa, t-paidassa ja villasukissa kun syötän vauvan ja leikitään hetki ennen hänen aamun päiväuniaan. Iltapäivällä laitan yleensä treenivaatteet päälle ja jos on kylmä vedän kevyttoppikset päälle kun lähdetään pihalle tai kun lähden töihin.
Työskentelen siis liikunta-alalla. Työmatkalle on ihan turha rueta laittamaan farkkuja tai muuta arkivaatetta, kun pitää reippaaseen tahtiin kävellä pysäkille ja töissä taas on pakko pitää treenivaatteita päällä.

Kroppaan olen tyytyväinen, siinä ei ole mitään vikaa ja olen hyvässä kunnossa, mutta melkein kaikki muu sitten mättääkin. Meikata tykkään kyllä mutta taas töissä ei voi ripsiväriä kummempaa käyttää. Hiuksetkin on aina letillä/leteillä/ponnarilla, etteivät tule silmille + töissä oltava hiukset kiinni.

Mistä aloittaa? Mitä tehdä? Olen 25, jos siitä tiedosta on mitään apua.

Kommentit (3)

Vierailija

Se jo piristää ilmettä että pitää kulmansa hyvässä kunnossa, siistii hajakarvat pois ja värjäys tarvittaessa.
Kampaaja osaa suositella hyvän leikkauksen joka saa hiukset näyttämään paksummilta.
Ja hymy! Se kaunistaa eniten :)

Se ap

Taidan aloittaa vaikka varaamalla nyt ajan kulmien ja ripsien värjäykseen + kulmien muotoiluun.

Osaisikohan joku sanoa, mistä kannattaisi etsiä siistejä mutta lämpimiä ulkoiluun sopivia vaatteita? Villakangastakki on kyllä nätti ja siisti, mutta ei toimi oikein tässä elämäntilanteessa :/
Tuntuu että olen ihan kädetön nyt tässä asiassa. Voi kun saisinkin jonkun shoppailuseuraksi kaupungille eikä tarvitsisi itse panikoida asian kanssa

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat