Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käykö lihapullat ja juurespyörykät juhlapöytään?

Vierailija

pyörykät on ainoa mistä keksin useisiin erilaisiin ruokavalioihin sopivaa sapuskaa, niin että kaikille olisi "samantasoinen" pääruoka.

Kommentit (13)

Vierailija

No kyllä mulle ainakin kelpais, mutta toisaalta en ees oo mikään luksusruuan tai erikoisten juhlaruokien ystävä.

Vierailija

Riippuu vähän juhlista ja vieraista. Erityisen juhlavaa tuo ei ole, mutta johonkin tilaisuuteen voi olla hyvinkin osuva valinta.

Vierailija

Kerro mitä erikoisruokavalioita juhlijoilla on, mikä juhla on kyseessä ja tarjoatko ruoan seisovasta pöydästä vai lautasannoksina - av jeesaa kyllä! Jos ei muuta keksitä, niin 200 g makaronilaatikkoa toimii aina.

Vierailija

Itse tykkään aina siitä, että juhlien pääruoka on hyvin sulavaa ns. kunnon ruokaa. En kestä ollenkaan sitä, että pitää vetää ruokaa jossa on paljon rasvaa tai joka on muuten niin raskasta että sen jälkeen joko nukuttaa tai vatsa on sekaisin. 

Itse olen juhlissa tarjonnut aina lämpimän ruuan, ja se on ollut keittoa ja leipää (vieraissa aina pitkänmatkalaisia).  Hyvin on maistuneet. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kerro mitä erikoisruokavalioita juhlijoilla on, mikä juhla on kyseessä ja tarjoatko ruoan seisovasta pöydästä vai lautasannoksina - av jeesaa kyllä! Jos ei muuta keksitä, niin 200 g makaronilaatikkoa toimii aina.

:D:D:D

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Mahtaako niin juhlava ruoka kuin makaronilaatikko olla vähän liikaa muihin juhliin kuin häihin? Ettei vaan menisi överiksi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Itse tykkään aina siitä, että juhlien pääruoka on hyvin sulavaa ns. kunnon ruokaa. En kestä ollenkaan sitä, että pitää vetää ruokaa jossa on paljon rasvaa tai joka on muuten niin raskasta että sen jälkeen joko nukuttaa tai vatsa on sekaisin. 

Itse olen juhlissa tarjonnut aina lämpimän ruuan, ja se on ollut keittoa ja leipää (vieraissa aina pitkänmatkalaisia).  Hyvin on maistuneet. 

Itsehän en kestä jos juhlissa jää nälkäiseksi. Kyllä hyvät lihapullat maistuisivat, vaikka kauhean sivistynyttä ei välttämättä olisikaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Juhlatarjoilu: soppaa.

... Olemme eri mieltä käsitteestä "juhliin sopiva ruokatarjoilu", mutta onneksi minun ei tarvitse sinun tarjoiluihisi osallistuakaan. Mitä vaihtoehtoa vierailla muuten on, kun AV:llakin usein toitotetaan sitä, että aikuisen "pitää" syödä kaikkea eteen tarjottua moskaa?

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat