Facebookin tykkäykset ei näy muille

Vierailija

Joo, ei mikään maailman tärkein asia, mutta ennen kaikki seurat ja ihmiset joista olin tykännyt näkyivät etusivuni vasemmassa alanurkassa kavereilleni, mutta enää eivät jostain syystä näy, vaikka olen tarkistanut kohdasta "Lisää" ja "Tykkäämiset" ja "Muokkaa yksityisasetuksia" että kaikki on edelleen merkitty kavereille jaettavaksi.

Kommentit (4)

Vierailija

Onko näin? Sitten uskallan jopa tykätäkin taas jostain. Ärsytti nimittäin se, että kaikki tekemiseni ja sanomiseni FB:ssä näkyivät kaikille FB-tuttaville.

Kuka näissä pysyy perässä, FB:ssä vaihtuvat tällaiset jutut useammin kuin minä vaihdan rintsikoita.

Vierailija

no nyt tulivat näkyviin, mutta "ei kavereilleni" eivät yhä näy.

testasin siis katsomalla profiiliani olematta kirjautunut.

se nyt on vielä pienempi paha toki kuin tuo aikaisempi, mutta vähän outoa silti, koska ennen näkyi kaikille.

Vierailija

lisätään että asetukset kaikkiin eri tykkäämisiin on siis "julkinen" eikä "kaverit" joten silloin luulisi näkyvän kaikille, mutta ei.

Vierailija

päivitetään vielä kerran, sitten saa lukita vaikka tämän topikin, eli näköjään tykkäykset näkyvät nykyään julkisesti (eli ei kavereille) vasta sitten jos klikkaa kohtaa "Lisää" ja tykkäykset".

Ennen ne näkyivät kaikille kun vaan avasivat profiilini etusivun, mutta ajat vissiin muuttuu.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat