Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Valetta vai ei?

Vierailija

Sain tietää avopuolisoni olleen vessassa jonkun tuntemattomaksi jääneen miehen kanssa. Tai siis ainakin todistettaasti wc-tiloissa samaan aikaan.

Hän katosi yökerhossa ollessamme oksentamaan, viipyi siellä jotakuinkin 25min, kunnes seurueemme toinen nainen tuli luokseni tokaisten että siellä vessassa oli joku mies!
Siitäpä sitten innostuneena lähdin wc-tiloihin, joista näin miehen juuri poistuvan.. Ja ovesta sisään astuessani akkani oli pesemässä käsiään.
Ei ole kuulemma nähnyt tai kuullut mistään miehestä mitään, oksentamassahan hän siellä oli. Ajallisesti miehen on joko pitänyt poistua juuri samalla sekunnilla wc-tiloista kuin hän on tullut kopista ulos, tai sitten totuus on joku muu.

Sanokaapa muut miltä tämä kuulostaa?
Jos tosiaan on noin röyhkeä niin tuskin tunnustaa vaikka mitä tekisin?

Kommentit (14)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ehkä kannattaisi luottaa omaan puolisoon ennemmin kuin jonkun tuttavan juoruihin...

Luitkohan koko juttua?

Vierailija

No nyt kyllä täytyy sanoa että aika huonon akan olet valinnut jos juo niin paljon että pitää mennä oksentamaan kesken illan tai pitää pelätä että paneskelee jonkun random ukon kanssa VESSASSA kesken yhteisen illan HUH!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
No nyt kyllä täytyy sanoa että aika huonon akan olet valinnut jos juo niin paljon että pitää mennä oksentamaan kesken illan tai pitää pelätä että paneskelee jonkun random ukon kanssa VESSASSA kesken yhteisen illan HUH!

No.. suomalaisen naisen otin :/

Vierailija

mä uskoisin tässä tapauksessa vaimoa, ihan siltä pohjalta, miten itse naisena toimisin:

- ensinnäkin, vessassa tosiaan vältellään näkemästä ketään muita, esim pysytellään siellä kopissa kunnes tuntemattomat ovat poistuneet ovesta ulos. Vessa ei niin sanotusti ole hyvä paikka tavata ihmisiä. Ei tietysti silloin, jos tietää, että on hirveä jono odottamassa, mutta yleensä. Niinpä minä en ainakaan näkisi vessassa ketään kuin vahingossa.

-toisenakin, jos nyt jostain syystä pettäisin, en todellakaan tekisi sitä vessassa. YÖK. Naistenvessatkaan ei varsinaisesti tihku glamouria ja mukavuutta. Ne on likaisia, kylmiä ja liian pieniä ihan jo ihan siihen, mihin niitä koppeja normaalisti käytetään, mistään muusta puhumattakaan.

-kolmantenakin, jos ylipäänsä pettäisin, en tekisi sitä silloinkaan kun oma puoliso on mukana, vaikka toisessa huoneessa. Se olisi vain liian hankalaa. Mun seksiin menee niin kauankin, että ei se käy päinsä. En tykkää "pikaisista". YÖK. Enkä missään tapauksessa tuntemattomien kanssa. YÖK.

-neljäntenäkin, minä en ylipäänsä petä. En tiedä, petätkö sinä, mutta minä arvioin muita ihmisiä itseni mukaan ja minä en petä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Mä oletin, että naisella oli bulimia.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Mä oletin, että naisella oli bulimia.

Semi-bulimia. Ahmii muttei oksenna.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
No jos se pesi käsiään niin on eri johtopäätös kuin jos vaimosi olisi huuhdellut esim. suutaan ?

Niin kai, vai oisko ottanut kakkoseen..

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
joista näin miehen juuri poistuvan.. Ja ovesta sisään astuessani akkani oli pesemässä käsiään.

Aika selkeä case.

Pidättekö te tätä btw provona?
Olisikin

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat