Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

siis täh? imetystä ei puoleen vuoteen ja yhtäkkiä tihkuu maitoa rinnoista...

Vierailija
11.02.2006 |

en ole sis imettäny puoleen vuoteen ja tänään kun rintoja puristi, tuli molemmista samanlaista " maitoa" mitä viimeksi raskausaikana... silloin aikoinaan kun imetys loppui, lakkasi maidon tulokin ihan kokonaan aika pian. niin ja menkat alkoi aika pian, säännöllisinä.

en usko että voin olla raskaana, sillä käytämme kondomia ja seksiäkin on harvoin... tosin viime aikoina ollut muitakin kummallisia " oireita" ...

samanlaista limaa kuin yleensä ovisaikaan on nyt ollut kohta puolitoista viikkoa... joinakin päivinä etoo aamusta iltaan...

mutta siis voiko tuota maitoa tulla ihan " muuten vaan" ?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
11.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tutullani tuli rinnoista tippoja,eli ihan maitoa. mutta tippoina, neljä vuotta imetyksen lopettamisen jälkeen. ja ei ole urbaani legenda.

ihan tosi. mutta hänellä on ollut myös vaikeuksia tulla uudestaan raskaaksi. kierrot todella pitkiä, epäiltiin hormoonien heittoa..

Vierailija
2/5 |
11.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla ainakin tähän asti menkat olleet ihan normit, tasan neljä viikkoa väli, alkaen maanantaisin... no joo, siis en usko että ainakaan hormonien heittelystä johtuis, mut en tiedä voiko ne heitellä vaik menkat normaalit... esikoisen kohdalla tulin raskaaksi tokasta kierrosta, mikä ei tietty takaa että seuraava tärppää helposti...

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
12.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

lisäsin tuon lapsen yrityksen siksi etten tiedä onko sillä vaikutusta milläänlailla asiaan mutta se on puhuttanut juuri kyseisessä jutussa. mutta siis olen kuullut aiemminkin vastaavasta rintojen tiputtelu häiriöstä!? Häiriö ei ollut oikea sana mutta .. ilmeisesti normaalia. ainakaan lääkärit ei ole noteeranneet asiaa.

Vierailija
4/5 |
12.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tarkistuttaa kilpirahasarvot (vajaatoiminta voi aiheuttaa laktaatiota) ja lisäksi prolaktiinihormonikokeet

Vierailija
5/5 |
12.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on ollut epäilyksessä muutenkin että olis häikkää kilpirauhasessa. sitä on meillä suvussakin niin paljon. mulla paljon vajaatoiminnan oireita; pala kurkussa, lihoan (tai oikeastaan en laihdu vaikka oikeesti olen muuttanut elämäntavat), ja paljon muuta.

siis liittyykö tää rintojen " vuotaminen" jotenkin kilpirauhaseen?

ap