Oletko koskaan haistattanut työpaikasta lähtiessäsi?

Vierailija

Siis jos sinua on kohdeltu epäreilusti, kiusattu tms.

Kommentit (6)

Vierailija

En, eikä ole tehnyt edes mieli. Mutta kerran kun yhteen paikkaa pyydettiin määräaikaisen loppumisen jälkeen takaisin tekemään projekti loppuun, sanoin että en todellakaan voi tulla. Oisin ehkä voinut ja tiesivätkin sen, mutta en todellakaan halunnut.

Esteri

No en, vaikka kerran olisi todella ollut paikallaan kunnon haistattamiset.

Monta kertaa olen muuten mietiskellyt että huumorin avulla, sivistyneesti haistattaminen (sillä tavalla että asianomainen ei voisi ottaa nokkaansa) varmaankin puris parhaiten.

Haluaisin väittää että kaikki, todella kaikki, joskus (tai usein :) elämässään joutuvat tilanteisiin joissa haluaisi haistatella. Elikä se haistattelemisen jalo, hienostunut taito olisi kiva osata. :)

Vierailija

En ole. Kerran yhdessä työllistämistukityössä minua oli oikein urakalla pompoteltu, haukuttu ja itketetty, ja hammasta purren ajattelin että kestän kyllä nämä muutamat kuukaudet vaikka aidanseipäänä.
Vähän myöhemmin törmäsin tähän keittiön emäntään kaupassa ja niin maireana hymyillen kyseli että koskas tulen uudelleen, ja jotain että kun olin niin reipas jne.
Hetken aikaa mietin muistuttaisinko sanomisista, mutta tyydyin vain hymyilemään että enpä taida ihan heti olla tulossa.

Vierailija

No en tietenkään, olen vasta vähän yli 40v eikä näin nuorena kannata poltella siltoja takaansa, voi joutua vielä palaamaan takaisin.

Olen aina lähtenyt pidettynä työntekijänä  ja nytkin työskentelen yrityksessä jossa olen toista kertaa. Muutaman vuoden kävin välissä kilpailijan leivissä.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat