mies ei halua koskea..mitenkään

sad

Ihan järkyttävä fiilis kun tänään tajusin, sen katseesta inhoa ja kuvotusta. Olenkin ajatellut, että sellaisesta on kyse kun ei minkäänlaista läheisyyttä ole.
Korkeintaan kun se on humalassa, saattaa yrittää jotakin puoliksi nukkuen.

Olemme ihan aikuinen pari, ei lapsia yhdessä. Minulla aikuiset lapset.
Olen saanut kuulla aina olevani ihan kaunis nainen, itsetuntoni ei kuitenkaan tästä ole kohonnut.
Tämä nykyinen suhde on romuttanut sen vähäisenkin.
Minulla ei riitä enää voimia osoittaa hänelle hellyyttä tai tehdä aloitetta muuhunkaan. Jotenkin nuo sanomattomat sanat tulivat tänään todeksi pelkästä katseesta.
Ihan järkky olo, mitä tästä eteenpäin? En ole kyennyt sanomaan sanaakaan tuon episodin jälkeen.

Kommentit (15)

alkuperäinen

Sitä olen tässä miettinyt. En vaan ymmärrä miksi haluaa olla kanssani, jos ajattelee noin?
Itse kyllä rakastan häntä, mutta koin todellisen herätyksen tänään.

Vierailija

En usko olevani harhainen, tilannetta edelsi hänen puoleltaan huutamista ja minun vähättelyä. En taaskaan saanut omaa asiaani sanottua, kuten en yleensäkään hänen kanssaan.
En saa olla mistään eri mieltä, muuten tulee haukut ja huutaminen.
Ei paljon kiinnosta ottaa tätäkään puheeksi hänen kanssaan.

Vierailija

Ei vaan ennen menin itse lähelle ja tein aloitteita ja yritin halata. Vastauksena oli jäykkänä kädet sivuilla seisova mies!
Jos menin liian lähelle, hätisteli pois. Jne..en tiedä mitä voisin tehdä enää. Satuttamatta itseäni. Nuo tilanteet tuntuivat läimäytyksenä poskelle kun torjunta oli niin näkyvää.
Nuo tilanteet tekivät minusta varovaisen.
Siihen jäi se viimeinenkin hellyys ja läheisyys, mies ei ikinä (joskus humalassa) utse oma-Aloitteisesti halua minus lähelleen.
Nytkin se makaa tuossa eikä millään lailla halua ottaa puheeksi päivän tapahtumia.
Minä en yksinkertaisesti uskalla, pelkään sitä riitaa mikä seuraa jos haluaisin puhua jostakin minulle tärkeästä asiasta.
Kommunikointi on meillä hyvin vähäistä, pikkuhiljaa olen itsekin lipsahtanut sille tielle, en osaa jutella hänen kanssaan.
Muuten olen kyllä sosiaalinen ja puhelias.

Vierailija

Ap laittaa alastonkuvan niin päästään tutkimaan mistä johtuu.
Meillä muija on samanlainen kuin ap:en mies, ei halua tulla metriä lähemmäksi.

Vierailija

Ehkä asia on kuten ajattelet, kun sitä läheisyyttä kerran ole ollut.
Mutta voiko tuo inhon syy olla jossain muussa? Onko teillä ollut riita? Onko tilanne kestänyt miten kauan? Voiko olla muita mahdollisia selityksiä, esim. oma muuttunut käytöksesi? Luuleeko toinen että olet pettänyt tms. (joskus viha muuttuu inhoksi)?

En itse kestäisi että minua katsotaan inhoten. Jos on aitoa rakkautta, kyllä se kestää kropan muutoksetkin ja virheellisyydet. 
Pitäisin itsestäni silloin huolta niin, että jos mies minun luuloni vahvistaa tosiksi, ottaisin kimpsut ja kampsut ja etsisin jonkun, joka oikeasti minua arvostaa. Halveksuntaa ei minun pääni kestäisi, mielummin yksin. Jos varmistat sen että kyse on tosiaan arvostuksen puutteesta joka ei johdu jostain omasta käytöksestäsi (aiemmat kysymykset yllä) niin pahvilaatikoita pinoon. 

Voimia selvittelyyn. 

Vierailija

En kuvittelekaan olevani mikään hyvävartaloinen, en tosiaankaan.
Kasvoista kuulemma kaunis ja luonnekin ihan hyvä.
Olen vilpittömästi yrittänyt kaikkeni tämän suhteen eteen, mutta tänään tajusin etten riitä. Siksi kai se sattui niin lujaa.

Vierailija

Kiitos 10 tajusit täysin mitä yritin kertoa.
Enkä ole tosiaankaan tehnyt mitään sinnepäinkään. Tilanne tuli minulle yllätyksenä ja ehkä siksi ilmekin paljaat enemmän kuin hänellä ehkä oli tarkoitus.

Vierailija

Ymmärsin, että miehen vastenmielisyys läheisyyttä kohtaan on ollut olemassa suhteen alusta lähtien? Ihmetyttää miksi hän edes alunperin halusi olla kanssasi jos ei saa lainkaan koskea, ja puhuminenkin on nähtävästi vastenmielistä? Miettisin sinuna onko teillä suhdetta olemassa ollenkaan muuten kuin oman pääsi sisällä, eihän tuollaisessa ole mitään järkeä. :(

Vierailija

Tämä ei tietenkään oikeuta miehen käytöstä sinua kohtaan, mutta tiedätkö, onko hänellä ereltiovaikeuksia? Joskus miehet ovat niin syvästi tuskissaan ja häpeissään erektiohäiriöstään että mieluummin peilaavat pettymyksen ja vihan puolisoonsa (ja kaikkiin muihin) kuin puhuvat ongelmasta tai hakevat apua,

Oli syy mikä tahansa, se et kuitenkaan ole sinä, aloittaja. Olet hyvä, kaunis ihminen, eikä sinun tarvitse jäädä tilanteeseen jossa et halua olla. Jos sinusta tuntuu, että mies ei kohtele sinua kunnioittavalla ja rakastavalla tavalla, onko sinulla syitä jäädä suhteeseen?

Vierailija

Mulla vähän samaa. Mies tosin on empaattinen ja halaa, katsoo silmiin ja on rehellinen. Kuitenkin se oikea parisuhde eli seksi puuttuu kokonaan, eikä hän anna koskea esim. haaroväliinsä ollenkaan, eikä kiihotu siitä. Missähän vika? Ollaan seurusteltukin vasta alle kaksi vuotta ja seksi loppui jo vuosi sitten.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat