6v poika ei tottele ollenkaan

Vierailija

Tosiaan alkaa voima ja hermo olla loppu. Jatkuvaa pelleilyä kaikki päivät. Yritän koittaa jaksaa,mutta välillä sitä itse huutaa naama punaisena. Jos tekee typerää,niin vien lapsen huoneeseen..yleensä nauraa ja tulee pois. En jaksa edes ajatella huomista päivää lapsen kanssa. En tiedä mitä olen tehnyt väärin kun minua ei totella.. Kaikki muut lapset tuntuu tottelevan

Kommentit (7)

Vierailija

On joku vaihe? Näin mä ainakin toivon.
T. Vähän sama tilanne
(just äsken sanoin lauseen etkö voi totella ettei sulle tarvii aina huutaa aamul ekaks ja illal vikaks ennen ku sä uskot) huoh.

Vierailija

No annatko tarpeeksi huomiota? Eli lapsi ei hae huomiotasi negatiivisella tavalla, koska ei tiedä miten hakea positiivista huomiota tai et reagoi, jos ei tee mitään negatiivista. En tarkoita pahalla, mutta välillä huomaan itse ainakin, kun itse on vähän huonolla tuulella tai huolia ja välillä unohtaa olla läsnä lapselle.

Toki voi olla vaan joku uusi vaihea, joka loppuu, kun lapsi tajuaa, ettei saa periksi. Eli jos tulee pois huoneesta, viet takaisin.

Onko lapsi ehkä väsynyt? Se vaikuttaa myös paljon. Meillä auttaa rauhallinen tekeminen, jos menee pelleilyksi.

Vierailija

6 v uhma oli meillä yhtä helvettiä. Siihen verrattuna murrosin myrsmyt ja teini-iän karikot ovat olleet leppoisia. Tytön koko sanavarasto oli liki vuoden ei, ei käy, en mene, en tee, ei huvita. Kuin olisi vetänyt kivirekeä perässään.

Vaihe. Yksi niistä monista <3 Jaksamista...

Vierailija

Sen sijaan että huudat jne vie lapsi hiljaa huoneeseen ja sanot että sielä pitää pysyä x aika. Jos ei niin uusiksi. Älä lähde mukaan pelleilemään

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat