Yhden illan jutun uusinta?

Vierailija

Minulla oli elämäni ensimmäinen yhden illan juttu noin viikko sitten. Seksi oli hyvää ja mies oli aika fiilareissa. Ei sovittu mitään, mutta haluaisin ehkä ottaa joskus uusinnan. Mies laittoi vielä saman päivän iltana viestiä ja vaihdoimme muutaman ystävällisen ei-seksuaalisen viestin. Sen jälkeen emme ole olleet yhteyksissä. Mitä olette mieltä? Jos miestä kiinnostaisi uusinta, niin olisiko hän sitä jo todennäköisesti ehdottanut? Tai jos itse olen yhteyksissä, niin viekö se kiinnostuksen, koska olisin itse aktiivinen ja niin helppo?

Kommentit (11)

Vierailija

Yhden illan juttuun ei kuulu toista iltaa. Se oli aloitusvitsi. Mutta jos haluat uusintaa, voit tehdä siitä aloituksen yhtä hyvin kuin mieskin. Miehet ovat yhtä ujoja kuin naisetkin, vaikka av-mammat muuta väittäisivätkin. Eikä ujolta mieheltä mene fiilikset vaan hän on tosi otettu kun rohkaiset häntä. Ja toivon saavani hääkutsun vuoden päästä. Paitsi, jos hän on jo varattu. Silloin siihen voi mennä parikin vuotta.

Vierailija

Ajattelin, että mies ei olisi ujo kun kysyi numeroni ja, että voiko olla yhteksissä. Onkohan miehillä tapana laittaa jotain viestiä yhden illan jutun jälkeen ikään kuin ollakseen kohtelias? Torjunta tietty jännittää jos itse tekisin nyt aloitteen, kaikkialla kun aina sanotaan, että mies tekee kyllä aloitteen jos on kiinnostunut.

Vierailija

Ajattelen, että jos haluaisi uusintaa minun kanssa, niin varmaan ehdottaisi sitä/olisi ehdottanut viestiessään. Vähän ehkä odotinkin sitä, mutta kun viestit oli ei-seksuaalisia, niin kyllä siitä ystävällisyys tulee enemmän mieleen, kuin uudestaan sekstaaminen.

Vierailija

Tottakai ehdotat,  jos kerran tahdot uusintaa! Jos mies kieltäytyy, et häviä yhtään mitään, koska ilman ehdottamista mitään seksiä ei olisi kuitenkaan :) 

Ei miehet aina tee aloitetta. Olen itse jokaisen seksikumppanin kanssa itse tehnyt aloitteen. On pelkkä myytti, että mies aina ehdottaa ja nainen sitten kainosti suostuu. Miehetkin voivat olla ujoja. Kannattaa nyt kuitenkin mainita, ettet mitään seurustelua hae vaan ihan seksiä.

Vierailija

Jos miestä ei kiinnosta, koska olet "aktiivinen ja helppo" niin hyvähän se on jo nyt tietää. Itsekin olen aktiivinen ja helppo ja jos se ei miestä nappaa niin ei mun kannata sellaisten miesten kanssa pelehtiäkään. haluan voida olla oma itseni. Niin se seksikin on parempaa.

Vierailija

Kiitos vastauksista, yritän hakea rohkeutta ehdottaa jos miehestä ei kuulu lähipäivinä. Viikonloppuillat varmaan muutenkin parhaita hetkiä ehdottelulle. Ei oo kyllä ennen tullut vongattua, mutta kerta se on ensimmäinenkin ;).

Vierailija

Tietysti nainen voi ehdottaa uusintaa myös. Olen tehnyt itsekin niin ja on napannut. Jos seksi on ollut hyvää, miksei voi ottaa uusiksi? Eiköhän aika monet suhteetkin ala yhden illan jutuista, tosin mitä sitten kukakin hakee. 

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat