Aloittelija menossa nyt salille. Mitä mun kantsii tehdä?

Vierailija

Josko teillä olisi mulle vinkkiä. Käyn työpaikan salilla, niin siellä ei kukaan tee mulle ohjelmaa. Oon tehnyt siellä sitten vähän joka vempelettä 3x15 tai niin kauan kuin jaksan. Vähän tylsää eikä innosta😞Aluksi oo juossut n. 10 min. Muutoin oon sellainen perusliikunnallinen kyllä eli ihan rapakunnossa en oo. Kiinteytyä haluaisin ja 6 kg on ylimääräistä. Olisko teillä hyviä vinkkejä. Kiitos etukäteen😊

Kommentit (10)

Vierailija

Tää aloittelija lämmittelee ensin noin 20 minuuttia. Kiertää sitten laitteet 3 x 15 tai 3 x 10 laitteesta riippuen ja tietenkin omasta lihaskunnolle sopivilla painoilla. Tarkoitus ei ole rehkiä hampaat irvessä vaan tehdä liikkeet hallitusti. Lopuksi sitten rauhallisemmin jäähdyttelyä 15-20 minuuttia. Expertit varmaan tulee kohta pätemään, miten tehdään kaikki väärin. :D

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ja minkä verran siinä vempaimessa on painoja?798
Tuota kilojen määrää mietin monesti itsekin, että mikä on riittävä määrä..laitan varmaan aina liian vähän.

Vierailija

Mä teen 4*10 sarjoja yleensä. Painot niin isoina, että sarjat tulee puhtaasti, mutta kuitenkin viimeiset toistot tuskaa.

Salipäivinä nostan siis rautaa. Lenkillä käyn ihan erikseen, salilla menee kuitenkin ihan vaan laitteilla/vapailla painoilla 1,5h, joten eipä enää riitä mielenkiinto tai energia millekään juoksumatolle. Teen salitreenin (yksijakoisella ohjelmalla) 2 kertaa viikossa, sen lisäksi sitten vatsat pari kertaa viikossa kotona ja muuta liikuntaa 3 kertaa. Eli 5 kunnon treeniä plus vatsat per viikko.

Vierailija

Salit on inhottavimpia paikkoja suunnilleen koko maailmassa. Kaksi kertaa olen salilla joutunut käymään ja ahdisti niin vitusti. Hirveitä mörssäreitä öhkämässä painojen kanssa ja sitten niitä joiden rasvat on suunnilleen jotain -9000% ja sitten peilaillaan itseään jokaisen laitteen jälkeen ja räpsitään parit kuvat. En minä ainakaan halua nostella niitä 5kg:n painoja noiden ihmisten edessä naama punaisena ja kainalot ja perse märkinä. Niin ja kaiken tietysti teet väärin niiden salin "omistajien" mielestä.

Terveisin Naispelko22

Vierailija

Kunnon painot vain käyttöön alusta lähtien. Niitä sitten kiskot ja riuhdot kunnes jostain päin kroppaa kuuluu "naps". Sen jälkeen voitkin ryömiä hyvällä omallatunnolla lähimpään baariin ottamaan muutama palauttava.

Vierailija

Aito treenaaja treenaa vähintään kuutena päivänä viikossa, viitenä jos haluaa ottaa kevyemmin ja ainakin kahden tunnin treenejä pari kertaa päivässä ja pitää syödä noin 4000 kcal päivässä ja 250g protskua että jaksaa!

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat