Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Täälläkin 17v, kyselkää jotain

Vierailija

Tylsä koti-ilta.

Sivut

Kommentit (21)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ai että tylsää, tylsää, on tytöllä puheet?!

Mikä mun aloituksessa antoi sen käsityksen, että olisin tyttö?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Uskotko Jeesukseen? :)

Uskonko, että Jeesus-niminen jumalan pojaksi esittäytynyt heppu oli olemassa? Joo.
Uskonko, että hän oli jumalan poika ja kuoli syntieni puolesta? En.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai että tylsää, tylsää, on tytöllä puheet?!

Mikä mun aloituksessa antoi sen käsityksen, että olisin tyttö?

Kirjoituksesi image paljasti sinut tytöksi :(

Vierailija

tyttö vai poika? Minun poikani täyttää perjantaina 17v.

Onko hän mielestäsi kummajainen, kun ei tykkää pyöriä kavereidensa kanssa pitkin kaupunkia? Istuu kaikki vapaa-aikansa huoneessaan ja pelaa netin välityksellä kavereidensa kanssa. Leffassa käyvät ehkä kerran-kaksi kuukaudessa. Sählyä harrastaa kolme kertaa viikossa. Ei juo eikä polta ja on muutenkin todella kiltti, ei haistattele ja auo päätään. Mulle vinkuu joskus vastaan jostain asiasta, isälleen ei koskaan.

Tappelee kyllä 9v pikkuveljensä kanssa säännöllisesti:)

Ei myöskään tunnu olevan tytöistä yhtään kiinnostunut, pitäisikö olla huolissaan? Jotkut tuttavat sanovat, että ei ole normaalia kun on liian kiltti ja kunnollinen.

Vierailija

Wigwam vai Tasavallan Presidentti?

John Lennon vai Paul McCartney?

Mitkä kaikki näistä tunnistit ilman googlettamista?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
tyttö vai poika? Minun poikani täyttää perjantaina 17v.

Onko hän mielestäsi kummajainen, kun ei tykkää pyöriä kavereidensa kanssa pitkin kaupunkia? Istuu kaikki vapaa-aikansa huoneessaan ja pelaa netin välityksellä kavereidensa kanssa. Leffassa käyvät ehkä kerran-kaksi kuukaudessa. Sählyä harrastaa kolme kertaa viikossa. Ei juo eikä polta ja on muutenkin todella kiltti, ei haistattele ja auo päätään. Mulle vinkuu joskus vastaan jostain asiasta, isälleen ei koskaan.

Tappelee kyllä 9v pikkuveljensä kanssa säännöllisesti:)

Ei myöskään tunnu olevan tytöistä yhtään kiinnostunut, pitäisikö olla huolissaan? Jotkut tuttavat sanovat, että ei ole normaalia kun on liian kiltti ja kunnollinen.

Olen tyttö ja poikasi kuulostaa suurinpiirtein minulta, miesversiona! Tosin käyn ehkä vähän enemmän jossain, esimerkiksi koulun jälkeen kahvilla kavereiden kanssa, synttäribileissä jne. Enkä mäkään ole seurustellut vielä, saati maininnut alakoulun jälkeen sanallakaan ihastusjuttuja, mikä välillä varmaan ihmetyttää munkin äitiä. Mäkin oon aina ollut tosi kiltti ja kunnollinen, en oo koskaan rymynnyt kännissä himaan tai intä vastaan.
Sinuna en siis huolestuisi, vaikka sähän poikasi paremmin tunnet! :)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Wigwam vai Tasavallan Presidentti?

John Lennon vai Paul McCartney?

Mitkä kaikki näistä tunnistit ilman googlettamista?

Wigwam, jos on pakko valita. Kumpikaan ei kuulu lemppareihin.
John Lennon. Beatles on mun lempibändejä.
Tunnistin kaikki.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Haluatko imeä isoa ja suonikasta munaa?

Sitten kun on sen aika, why not?
Nytkö? En. Mene pois.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat