Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lapsi 8 v. ei saanut Lego-kalenteria ja itkee silmät päästään

Vierailija

Lupasin ostaa Lego-kalenterin, jos on koulussa ihmisiksi ja auttelee kotitöissä. Oltiin viime viikko kipeänä, joten kävin kaupoilla etsimässä kalenteria vasta tänään. Ei löytynyt, on myyty loppuun. Muut kalenterit ei käy. Onko muilla ollut vastaavaa tilannetta? Minä sanoin, että ei voi mitään, elämä ei ole aina reilua. Ei se auttanut, itkee vain kovemmin. Mutta aika paska tuuri tosiaan, kun toinen yrittää olla koulussa ja kotona hyvin, että saisi sen kalenterinsa. Tuskin kannattaa tilatakaan, kun joulukuussa paketit viipyy ilman postilakkoakin.

Sivut

Kommentit (85)

Vierailija

Katso, löytyykö Verkkokaupasta vielä niitä. Itse tilasin sieltä kalenterit ja postilakosta huolimatta tulivat jokusessa päivässä koska kulkivat Matkahuollon kautta.

Vierailija

Kysele lähipiiristä tietäisikö joku onko jossain legokalentereita.

Tee korvaava kalenteri, muina päivinä karkkia ja lauantaina pienilegopaketti tai semmoinen pussi missä yksi ukko. 

Osta ensi vuonna kalenteri hyvissä ajoin! 

Vierailija

Missä kaupungissa asutte?

Ois mahdollista vinkata täälläkin, jos joku on niitä vielä nähnyt jossain?

Toivottavasti löydätte jonkun molempia miellyttävän ratkaisun.

Vierailija

Pettymysten kanssa täytyy vaan oppia elämään. Joko kelpuuttaa vahtoehdon, tai on ilman. Se kasvattaa luonnetta ja selkärankaa. Elämässä joskus täytyy tyytyä kompromisseihin. Sen takia ne pienet onnistumiset tuntuukin niin monin verroin paremmalta ja niitä oppii arvostamaan aivan erilailla.

Vierailija

Vastaavan kalenterinhan saa helposto tehtyä itsekin, ostaa vain jonkun lapsen mieleen olevan legopaketin ja jakaa palaset eri päiville? Vai onko pointti saada juuri ne legot, joita kyseisessä kalenterissa on (mielestäni eivät näyttäneet kovin kiinnostavilta)? Hieman enemmän panostaen voi tehdä vielä vaikka sen kalenterinkin tulitikkulaatioista tms.

Vierailija

Huomasin, että olin pitänyt oletuksena että kyseessä on poika ja linkitin siksi tuon Lego Cityn. Noh, joka tapauksessa, tuolla lelut24-sivustolla on myös Lego Friends-kalentereita myynnissä.

Vierailija

Kaikkea ei voi aina saada. Sad but true. Älä etsi legokalenteria. Ei elämä mene nyt niin että kaikki mulle nyt ja heti.

Vierailija

näinkö te opetatte lapsianne (8 v!)?!? Ensin sanotaan että jos teet näin ja näin, saat palkinnon. Ja sitten lapsi tekee juuri niin, sitten palkintoa ei tulekaan - sanotaan vaan että elämä ei ole reilua. Mitäs lapsi tästä sitten oppikaan...
Ap, sinuna hankkisin kalenterin kiireenvilkkaaa, taatusti löytyy jostain.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kaikkea ei voi aina saada. Sad but true. Älä etsi legokalenteria. Ei elämä mene nyt niin että kaikki mulle nyt ja heti.

Mitäs jos sun pomo lupaa sulle että jos tämän homman hoidat hyvin niin bonusta tulee joulukuun alussa palkkaan.
Hoidat hommat juuri niin kuin pitääkin ja kun bonuksen maksun aika koittaa niin pomo toteaa vaan että "kaikkea ei voi saada. Sad but true. Ei elämä mene nyt niin että kaikki mulle nyt ja heti."
Reilua, vai eikö sittenkään?

Ap;lle; hommaat sen kalenterin jostakin niin kuin lupasitkin.
Ei se joka paikasta oo loppuunmyyty.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat