Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi naiset haluavat kontrolloida miestensä seksuaalisuutta?

Vierailija

Se on miehen DNA:han koodattu, että hän haluaa kylvää siemenensä mahdollisimman moneen vakoon. Miksi kiellätte miehiltänne tämän nautinnon? Me miehet pystymme kyllä erottamaan seksin rakkaudesta. Se, että mies käy panemassa silloin tällöin jotain 20-vuotiasta fitness-pimua ei tarkoita, että hän jättäisi vakituisen parisuhteen tämän takia tai lopettaisi rakastamasta vaimoaan! Monogamia on keskiajalla keksitty, patriarkaalisen kirkon ylläpitämä EPÄLUONNOTON järjestelmä. Ihme, että naiset haluavat ylläpitää tällaista. Luulisi, että se mies osallistuisi mieluusti kotonakin lapsen hoitoon ja kotitöihin, kun pääsisi silloin tällöin "purkamaan paineita" siihen Jessica -nimiseen harjoittelijaan työpaikalla.

Avoimet parisuhteet ovat nykypäivää. Lopettakaa se miestenne seksuaalisuuden omiminen!

Sivut

Kommentit (22)

Vierailija

Ihan vain tiedoksi, että ei me naiset olla ainoita, jotka kontrolloivat puolisonsa seksuaalisuutta. Harva mieskään suostuu avoimeen parisuhteeseen, jossa molemmat osapuolet saavat panna muita. Ihminen on mustasukkainen eläin.

Vierailija

Onneksi ei tarvi miettiä tuollaisia, koska olen jo yli 10 vuotta sitten päättänyt olla sekaantumatta miehiin ollenkaan. Eli saavat ihan vapaasti kaikki naida ihan ketä tai mitä haluavat, ei kuulu mulle :D 

Vierailija

Tällä logiikallahan naisten pitäisi pariutua ja lisääntyä ainoastaan niiden alfaurosten kanssa. Joten musta on ihan reilua et beta-miehillä on mahdollisuus seksiin hintana yksiavioisuus

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ihan vain tiedoksi, että ei me naiset olla ainoita, jotka kontrolloivat puolisonsa seksuaalisuutta. Harva mieskään suostuu avoimeen parisuhteeseen, jossa molemmat osapuolet saavat panna muita. Ihminen on mustasukkainen eläin.

Tämä johtuu siitä, että nainen ei voi harrastaa tunteetonta seksiä. Jo se, että nainen kokee viehätystä miestä kohtaan vaatii sen, että nainen on myös tunnetasolla kiinnostunut. Tästä syystä on eri asia jos mies panee vieraita suhteessa, kuin se että nainen panisi. Kun mies panee, on kyse paineiden purkamisesta, uuden pillun himosta jne. Kun nainen panee, hänellä on jo uusi parisuhde kiikarissa toisen miehen kanssa. Ihan perus biologiaa.
AP

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Onneksi ei tarvi miettiä tuollaisia, koska olen jo yli 10 vuotta sitten päättänyt olla sekaantumatta miehiin ollenkaan. Eli saavat ihan vapaasti kaikki naida ihan ketä tai mitä haluavat, ei kuulu mulle :D 

Niin, onhan se varmaan helpompaa esittää, että ihan omasta päätöksestään on sinkkuna, kuin kohdata ikävä tosiasia, että ei ole kelvannut miehille.

Vierailija

En tiedä, millainen alfauros ap on, mutta suurimmalle osalle miehistä seksin saaminen on hankalaa. Helppoahan se voi olla jollekin sosiaaliselle 24-vuotiaalle komealle lakimiesopiskelijalle, mutta mietipä nyt tilannetta jonkun kolme-nelikymppisen perheenisän kohdalle. Vähän vaikea se on saada mitään "20-vuotiasta fitness-pimua" tuon ikäisenä ukkomiehenä, varsinkin jos ei näytä miltään nuorelta Brad Pittiltä.

Vierailija

Ja sitten kun tulet Jessican luota takaisin rakastamasi vaimon luo kotiin, niin siellä onkin Pertsa juuri samalla asialla kuin sinä äsken. Kivaa ja luonnollista?

Vierailija

Ja naisen DNAhan on kirjattu että ovulaation aikaan nainen panee alphamiehen kanssa ja hankkii jälkikasvulleen parhaat geenit ja sen tehtyään palaa betamiehen kainaloon joka tehtävä on kasvattaa alphan lapset. Ihan turhaan miehet kohkaatte käenpoikasista kun nainen vain toteuttaa evoluution määrittämää rooliaan geenien seulojana.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
En tiedä, millainen alfauros ap on, mutta suurimmalle osalle miehistä seksin saaminen on hankalaa. Helppoahan se voi olla jollekin sosiaaliselle 24-vuotiaalle komealle lakimiesopiskelijalle, mutta mietipä nyt tilannetta jonkun kolme-nelikymppisen perheenisän kohdalle. Vähän vaikea se on saada mitään "20-vuotiasta fitness-pimua" tuon ikäisenä ukkomiehenä, varsinkin jos ei näytä miltään nuorelta Brad Pittiltä.

Voi kuule et tiedäkkään. Naiset arvostavat kokenutta vanhempaa herrasmiestä, kenellä on elämä kasassa ja kenellä pysyy ohjat käsissä. Eivätkä pistä pahakseen, vaikka mies olisi varattu.

AP/38-v perheenisä avoimessa suhteessa

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Niin, onhan se varmaan helpompaa esittää, että ihan omasta päätöksestään on sinkkuna, kuin kohdata ikävä tosiasia, että ei ole kelvannut miehille.

Valitettavasti kelpaisin liiankin hyvin. Säännöllisesti joutuu jopa töissä torjumaan ihastuksia. Ihan mukavia miehiä suurin osa joo, mutta kun ei vaan nappaa niin ei. Viimeisimmälle ihastuksensa ilmaisseelle selitin, että olen niin erakko etten sen takia halua ollenkaan mitään suhteita. Ja kyllä se paljolti paikkaansa pitääkin, en vaan kaipaa yhtään ketään. Seksinkin olen jo ajat sitten unohtanut että mitä se semmoinen oli, enkä siksi kaipaa.

Vierailija

Olen avioliitossa miehen pyynnöstä. Hän haluaa , että seksi on elämässämme kahdenkeskinen asia eli että olemme uskollisia toisillemme. Se sopii minullekin. Kyse ei siis ole siitä, että kontrolloisimme toisiamme vaan siitä, että teimme yhteisen päätöksen sitoutua uskolliseen parisuhteeseen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ei kaikkien tarvitse esittää mitään ja osa ei edes testaa tuota kelpaavuutta elämänsä aikana.

m41

Vierailija

Tajuattehan te, jotka tätä "kuuluu miehen seksuaalisuuteen ja luontoon" -hommaa jankkaa, että argumentoitte ihan samoilla väittämillä kuin raiskaajat, pedofiilit, eugeniikan kannattajat, lääketieteen vastustajat jne.? 

Ihmisen luonnolliseen käyttäytymiseen kun on silloin tuhansia vuosia sitten kuulunut paljon sellaista, joita nyky-yhteiskunnassa harjoittamalla pääsee suoraan vankilaan tai psykiatriselle osastolle.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat