Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä tämä on? En haluaisi tavatan "Jukkaa", mutta en halua päästää irtikään!

Vierailija

...on tasokas ja hyvä mies, ehkä jopa liian hyvä minulle. Kun sovimme tapaamisesta, niin jo kaduttaa, koska ei tee mieli tapailla (olen ihastunut toiseen), mutta en halua päästää tätä Jukka menemään! What to do??

Kommentit (6)

Vierailija

Anna Jukan mennä. Hän on tunteva ihminen, eikä sinun vallan tunteen välikappale, jonka avulla kompensoit omaa epävarmuuttasi. Menet nyt kiltisti vaan kotiin vähän vielä kasvamaan!

Vierailija

No et voi kuitenkaan saada molempia. Päästä molemmat menemään ja siirry elämässä eteenpäin. Sen tietää sitten kun kohdalle osuu sellainen, jonka takia ei tarvi pitää mitään varahoitoja varalla.

Vierailija

Jukka on todella hyvää seuraa, hauska, meillä on paljon kaikkea yhteistä ja taidan pelätä sitoutumista (ja samalla toisesta "Antista" luopumista...).  Pakko päästää Jukka menemään...huoh..

Vierailija

Miehiä tässä maassa riittää. Tai jos tämän maan miehet tulee katsastettua loppuun niin tuolla on kokonainen maailma lisää.

Mä tavallaan ymmärrän sua, ennen kuin olin itse tavannut sen miehen joka vei jalat alta niin lähestulkoon kaikki tuntuivat melkein oikeilta tai ihan potentiaalisilta. Pahimmillaan se vei siihen, että deittailin useamman kanssa samaan aikaan kun en osannut päättää.

Reilumpaa sulle ja muille on tapailla yhtä kerrallaan.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat