Naisen kuuluu antaa viimeistään kolmansilla treffeillä
Kommentit (19)
Passiivinen antaminen on saajalle aika tylsää.
Pöh, mitä vien ja otan heti ekoilla treffeillä.
Kari Ketonen saa kyytiä heti viiden minuutin juttelun jälkeen.
Hakkaa sä vaan sitä tattia, ei sulle kukaan anna mitään ikinä! :D
Mikään provo, eikö tää ole ihan yleisesti tiedossa oleva sääntö?
Miehen kuuluu antaa heti kun nainen haluaa.
Miksi vasta kolmansilla? Kumpikin sitä haluaa jo ekoilla mikäli kipinää löytyy.
Tääkin aihe on jo niin riekaloitu täällä. Eli EI, naisen ei kannata antaa ennen papin aamenta. Neitsyenhän miehet haluaa.
Miehen täytyisi ensin todistaa omaavansa yli 22 centtisen.Se on asia joka on aivan luonnollista vaatia.
Mä ainakin annan kaikille ja milloin vaan. Tulee hyvä mieli.
Ja samaan aikaan pitää säästää itseään "sille oikealle", koska jokaisen naisen kuuluu olla neitsyt. Eikös siinä muuten lopu naiset kesken jos mies saa panna niin paljon ko lystää mutta nainen vaan yhtä kumppania?
Vierailija kirjoitti:
Ja samaan aikaan pitää säästää itseään "sille oikealle", koska jokaisen naisen kuuluu olla neitsyt. Eikös siinä muuten lopu naiset kesken jos mies saa panna niin paljon ko lystää mutta nainen vaan yhtä kumppania?
Kolmansien treffien pitäisi sitten tarkoittaa jo naimisiinmenoa. Muuten noita ehtoja on vaikea täyttää.
Yleensä se meneekin suunnilleen noin kohdallani. Tarvitsen muutamat treffit tietääkseni, että onko mies tutustumisen arvoinen. Ja ennen kuin voin alkaa tapailemaan miestä, minun täytyy saada tietää, millainen vehje sillä on. En halua kokea mitään karmivaa pettymystä, jos seksiä olisikin vasta monen kuukauden tapailun jälkeen ja paljastuisi, että miehellä on todella pieni nysä tai ihan liian iso penis.
Työnnän käden miehen housuihin ekalla tapaamisella , jos on iso saa jos pyytää muuten saa odottaa
Vierailija kirjoitti:
Työnnän käden miehen housuihin ekalla tapaamisella , jos on iso saa jos pyytää muuten saa odottaa
Minä työnnän käden naisen housuihin ekalla tapaamisella. Kuulostaako hyvältä?
Laimea provo. Vähän enemmän yritystä. Ihan oikeasti, vain yksi rivi? Jokaisen tulisi tietää, että kunnon provossa on tekstiä vähintään kolme riviä.