Haaveilen taas isommasta talosta.t.ammattivalittaja

Vierailija

Täällä niin ahdasta. Tiedän kyllä ettemme sellaista koskaan saa.

Kommentit (11)

Vierailija

Hitsit kun mulla on työkoneella linkki muutaman viikon takaiseen aloitukseesi "Onneksi ei tarvitse muuttaa".
Oli tarkoitus nakata se vastaukseksi ekaan vastaantulevaan voi kun muutettaisiin -viestiisi :)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Eli käytännössä teillä on kaikenlaista enemmän tai vähemmän turhaa roinaa, joka vie tilaa.
Joo ja sitten paljon miehen töissä tarvittavia juttuja.ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Luettele tähän viikon ajan haaveesi ja perään mitä olet tehnyt niiden eteen, että edes yksi joskus voisi toteutua.
Tuo isompi talo on ollut pitkään haaveissa ja olenhan mä jo vuosia siitä miehen kanssa puhunut mutta ei se siihen suostu. Sitten haaveilin siitä työstä ja teenkin muutaman tunnin töitä päiväkodilla että se on mennyt eteenpäin.ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mitä työtä teet päiväkodissa?

Miten Helsinkiin muutto -suunnitelmat etenevät?

Lastenhoitoapulaisen hommia ja ei me hesaan muuteta vaikka siitä kaupungista kovasti pidänkin.ap

Vierailija

Eli onhan sulla päivissäsi muutakin sisältöä kuin valittaminen ja tietokoneella notkuminen! Teet töitä päiväkodilla, olet varamummona ja kuskaat poikaasi & kaveriaan kouluun (miksi muuten eivät kulje itse?)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Eli onhan sulla päivissäsi muutakin sisältöä kuin valittaminen ja tietokoneella notkuminen! Teet töitä päiväkodilla, olet varamummona ja kuskaat poikaasi & kaveriaan kouluun (miksi muuten eivät kulje itse?)
Joo on mulla kaikenlaista puuhaa. Tästä kouluun matkaa n 2,5km ja monta vilkkaan tien ylittämistä niin siksi en ole vielä laittanut heitä kävelemään kouluun ja takaisin.ap

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat