Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Anna Abreu triplassa, hot or not?

Vierailija

http://www.istv.fi/viihde/vid-1448858305365.html

Hot peukku ylös,
Not peukku alas

Keskustelua kaivataan myös!

Kommentit (9)

Vierailija

Oksettava virtsaliisa joka luulee olevansa joku seksin jumalatar...Lähinnä naurettava kääpiö jolla tunkkijalat ja vartalo kuin meidän siskontytöllä 10v. Eikä ole musiikillisista ansioistaan ollut esillä sitten vuoden 2011.

Vierailija

Abreun tyylinä on "Ettekö te tiedä kuka mä oon" ja "En voi käydä edes kaupassa ilman että valtavat fanijoukot hyökkäävät kimppuuni". Olen kuullut molemmat lauseet tämän rasittavan ämmän suusta. Siis: EI OLE HOT. Siihen vaadittaisiin myös jonkinasteista älykkyyttä ja mukavaa luonnetta, ns. sisäistä kauneutta mistä moni teistä ei ole mitään kuullut kun tuota pidätte IHQUNA.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Suomen seksikkäin pakkaus!

Minä olen huomannut, että 50-70vuotiaat peräkammarin pojat joilla ei naista ole, runkkaavat ja läähättävät tälle lapselliselle lyhytkasvuiselle. Ei siinä mitään, parempi sekin kuin vaania kadulla tuntemattomia.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomen seksikkäin pakkaus!

Minä olen huomannut, että 50-70vuotiaat peräkammarin pojat joilla ei naista ole, runkkaavat ja läähättävät tälle lapselliselle lyhytkasvuiselle. Ei siinä mitään, parempi sekin kuin vaania kadulla tuntemattomia.

Jihuu, osui ja uppos!

Vierailija

Ei kait sen ollut tarkoituskaan olla erityisen hot jos ei satu olemaan kolmen promillen kännissä.

Moniko palstailijoista on tällä hetkellä kolmen promillen kännissä?

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat