Mikä mun miestä vaivaa?

Vierailija

Meille syntyi muutama viikko sitten kolmas lapsi, ja kun olen kysynyt mieheltä että onko kukaan heidän sukulaisista onnitellut, on vastaus ollut ei, ja olenkin miehelle monesti ihmetellyt hänen sukuaan ja paha mielikin ollut asiasta. Vuosi sitten mies petti mua ja mulle jäi siitä sellainen "tapa", että käyn säännöllisesti hänen puhelintaan salaa läpi. En kauhean usein mutta silloin tällöin (en kaipaa tästä saarnaa kiitos), ja eilen päätin pitkästä aikaa lukea hänen viestit läpi. Ja en meinannut uskoa silmiäni, puhelin täynnä onnitteluja! Mies käynyt pitkiäkin keskusteluja viestitse serkkujensa ja tätinsä kanssa, sekä äitinsäkin näyttää laittavan useita kertoja viikossa viestiä, vaikka olen käsittänyt ettei siitä ikinä kuulu mitään ja kironnutkin kun on ihmeellinen mummo lapsilla kun ei kuulumisia ikinä kysele.

Miksi ihmeessä mies käyttäytyy noin? En keksi yhtään järkevää syytä! Enkä halua kertoa että luin viestit joten en voi mainita että tiedän asiasta.

Kommentit (8)

Vierailija

Kysy mieheltä että oikeastiko kukaan ei oo onnitellut, ja että eikö se oo aika outoa? Katso mitä vastaa. Mun mielestä todella omituista käytöstä.

Vierailija

Okei.On outoa!Ensimmäiseksi tulee mieleen,että ihan kuin rankaisisi sinua jostain,koska paha mielihän tulee,kun ei onnitella.Tahallaan pimittänyt nämä eli kuullostaa vähän alistavalta.

Vierailija

Meidän suhde on siis ihan hyvä, parempikin tietysti voisi olla mut pikkulapsiarki painaa päälle. Mä olen ainakin luullut että meillä olisi avoin suhde ja mieskin ainakin sanoo oppineensa pettämisestä jotain, mutta miten mä voin tohon jatkossa luottaa jos ei ole mulle rehellinen? Ja kun en vaan keksi syytä käytökselle. Eikä pitäisi olla mitään rangaistavaakaan? Eikä ole luonteeltaan mikään alistaja.. ap

Vierailija

Hmm. Tunnistan itsestäni vähän tuontyyppistä käytöstä.. Jos ei jaksa olla jostain asiasta niin innostunut tai muuten vaan tökkii puhua miehelle, niin en välttämättä jaksa kertoa jostain isostakin asiasta pitkään aikaan, vaikka saatan viestitellä siitä hänen vieressään.. ehkä sekoitus omaa masentuneisuutta ja sitä että ei jaksa vatvoa sen toisen kanssa..

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Hmm. Tunnistan itsestäni vähän tuontyyppistä käytöstä.. Jos ei jaksa olla jostain asiasta niin innostunut tai muuten vaan tökkii puhua miehelle, niin en välttämättä jaksa kertoa jostain isostakin asiasta pitkään aikaan, vaikka saatan viestitellä siitä hänen vieressään.. ehkä sekoitus omaa masentuneisuutta ja sitä että ei jaksa vatvoa sen toisen kanssa..

Tää sopisi kyllä mun miehen luonteeseen, ei oikein jaksaisi puhua kuin asioista jotka itseään kiinnostaa ja niitähän ei paljon ole. Mulla silti jotenkin loukattu olo, etenkin kun olen jo viikkoja luullut ettei ketään kiinnosta meidän asiat. Ap

Vierailija

Oletko sinä itse suoraan yhteydessä miehesi suksulaisiin? Minä juttelen mieheni sukulaisten kanssa paljon enemmän kuin mieheni. Hän on hiljanen hissukka, eikä kyllä pimitä tietoja, jos jotain kysyn.

Kysy suoraan mieheltäsi mitkä motiivit toimia noin.

Vierailija

Etkö muuten itse ole missään yhteydessä esim. anoppiisi? 3 lasta ja ette kuitenkaan soittele tai viestittele?

Ja niin, voisiko olla että miehesi ei ole päässyt vielä sinuiksi sen kanssa, että teillä on uusi vauva? Raha,aika jne stressaa? Hoitaako isä vauvaa? Ehkä miehesi kaipaa nyt vähän toivoa ja olkapäätä, ennemmin kuin epäluottamusta ja satikutia.

T: viesti nro 5

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat