Mun pyöränlamppu varastettiin ja tänäaamuna kun pyöräilin töihin

Vierailija

Niin joku pyöräilevä äijä huusi ilkeästi että hanki valo pyörääs!

Huudellaanko teille ulkona? :0

Kommentit (13)

Vierailija

Kyllähän ne valottomat ärsyttää vaikka tietääkin että ne lamput voivat paikoilleen unohtuessa lähteä kävelemään.
Onneksi otsalamppukin käy, voisi kulkea helpommin mukana.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kyllähän ne valottomat ärsyttää vaikka tietääkin että ne lamput voivat paikoilleen unohtuessa lähteä kävelemään.

Otsalamppu ei käy

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Otsalamppu ei käy

Käy.

Vierailija

Oikeassa oli mies, mutta eipä tiennyt totuutta. Tosiasia on, että meillä pyöräillään pääosin valoitta. Ja liikennekäyttäytyminen on pyöräilijöillä täysin retuperällä.

Olisit huutanut "lamppu varastettu". Turha ja tyhmä huutelu ei ole fiksua, asiallinen huomauttaminen ja pyytäminen on, kunhan sen asiasta tekee. Mutta kun sekin katsotaan riidan haastamiseksi.

Kerran huoltsikalla mun vieressä tankkasi autoaan nuori mies. Auto oli yksi suuri lumikinos. Kun sanoin, että kantsis harjata sun auto, niin meinasi päälle tulla, mutta kun sanoin perään, että sulle käy huonosti, kun ajat tuolla titanicilla vaikka lapsen päälle.

Kun myös vihjaisin, että voi tulla sulle kalliiksi myös sakkojen muodossa, alkoi heti harjata. Näin se käy, kun on tekemisissä näiden "jumalien" kanssa. Off topikista, mutta tulipa tehtyä...

Vierailija

Ihan hyvä että se mies muistutti sinua. Kannattaa käydä hankkimassa se valo heti tänään. Näillä keleillä on ihan kauheaa kun jostain pimeydestä auton eteen ilmaantuu pyöräilijä tai jalankulkija. Monelta "läheltä piti" -tilanteelta vältyttäisiin heijastimien ja valojen ansiosta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Niin joku pyöräilevä äijä huusi ilkeästi että hanki valo pyörääs!

Huudellaanko teille ulkona? :0

Toivottavasti mahdollisimman moni huutaa minulle, jos ajan valottomalla pyörällä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Itse asiassa meilläpäin eräs pyöräilijä sai sakot, kun valona oli vain otsalamppu.

Vierailija

Joku kyseli hyvää valoa. Ryöväsin mieheltä sen pyörävalon kun ei aja enää pimeällä pyörällä. Motorola-merkkinen ja pirun hyvä. Testasin eilen ja noin 50 metriä valaisi todella tehokkaasti! Osoitin valoa pitkällä suoralla pimeässä kohti edessä olevia liikennemerkkejä ja näkyi hyvin!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Itse asiassa meilläpäin eräs pyöräilijä sai sakot, kun valona oli vain otsalamppu.

Oisko siitä jo jonkin aikaa. Katsos tuo linkki.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat