Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millainen parisuhteesi on?

Vierailija

Otsikossa kysymys. Minä aloitan.

Meillä menee huonosti. Ei puhuta enää mistään eikä kumpaakaan oikein kiinnosta toisen seura. On meillä vieläkin välillä hyviä hetkiä, mutta ne on hyvin nopeasti aina ohi. Tuntuu ettemme enää ole oikeita toisillemme. Yritetään molemmat kyllä kovasti muuttaa asioita ja saada parisuhde taas hyväksi.

Kommentit (10)

Vierailija

Hyvä. Meille on tulossa vauva ja talo. Mies on innoissaan lapsesta ja kyselee huolestuneena syönkö riittävästi ja monipuolisesti ja otanko vitamiinit :D

Suhde on ollut pitkä, kymmenen vuotta. Ollut huononpia aikoja ja ihania mutta koskaan ei ole erottu tai sitä vakavissaan pohdittu. Olen onnellinen.

Vierailija

Yhtä vuoristorataa. Yhdessä ollaan oltu reilu 11 vuotta. Rakkaus on syvää, mutta parisuhde aaltoilee mahtavasta huonoon ja kaikkea siltä väliltä.

Vierailija

Turvasatama. Nyt kun kaikki muu menee päin pyllyä , niin osaa arvostaa, että toinen pysyy vieressä. Ensimmäinen pidempi parisuhde molemmille, niin on käyty läpi hankalampiakin vaiheita.

Vierailija

Hyvä. Mieheni on paras ystäväni, luotettuni ja tukijani, ja meillä on elämässä yhteiset unelmat ja tavoitteet. Totta kai arki on pitkässä suhteessa vähemmän jännittävää, mutta se voi silti olla sitä hyvää arkea. Olen onnellinen parisuhteestani ja perheestämme. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Hyvä. Meille on tulossa vauva ja talo. Mies on innoissaan lapsesta ja kyselee huolestuneena syönkö riittävästi ja monipuolisesti ja otanko vitamiinit :D

Suhde on ollut pitkä, kymmenen vuotta. Ollut huononpia aikoja ja ihania mutta koskaan ei ole erottu tai sitä vakavissaan pohdittu. Olen onnellinen.

Mukava kuulla! Mun mies on ollut raskauksien aikana samanlainen ja lueskellut ääneen kaikkia raskauteen liittyviä juttuja.

Ei mekään eroa edes pohdita, tiedän myös että mies pysyy rinnalla vaikka mitä kävisi. Täytyy vaan selvitä tästä huonosta kaudesta!

Oikeasti ihana lukea teidän hyvistä parisuhteista, usein täällä tulee lueskeltua vaan miten kauhea kusipää mies on. :D

-ap

Naispari

Aivan ihanaa. On arvostusta, kiinnostusta, rakkautta, välittämistä, auttamisen halua, himoa ja vahvaa luottamusta. Tosin olemme olleet yhdessä vasta vuoden, joten helppohan se on sanoa. Yhdessä olemme asuneet nyt kolmisen kuukautta ja sitä ennen olimme aina jomman kumman luona. 😊

Mutta vakavasti puhuen uskon suhteeseemme todella paljon ja meillä on paljon sellaisia voimavaroja, joilla suhteen saa toimimaan. Keskustelemme paljon, kerromme tunteistamme, olemme kummatkin semi-introvertteja eli emme jaksa juosta kyläluutana siellä täällä tai pistä kavereita toistemme edelle. Osaamme olla hiljaa vierekkäin ja toisella hetkellä leikkiä jotain ihan pöhköä keskenämme. Uskallamme itkeä jos siltä tuntuu ja näyttää kaikki se rakkaus, jota tunnemme toisiamme kohtaan. Jaamme samat arvot elämäntavasta, poliitikasta ja toivomme samoja asioita tulevaisuudesta. Lisäksi seksielämämme on aivan mieletöntä ja se on vain parantunut parantumistaan ensimmäisestä kerrasta, jonka luulin olleen jo seitsemännestä taivaasta.

Joo on kliseistä, mutta olen vaan todella onnellinen meistä kahdesta. Tiedän myös, että olen todella onnekas ja tämän takia en koe kumppaniani ikinä itsestäänselvyytenä. Tätä tervettä ja hyvinvoivaa parisuhdetta haluan vaalia.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ollaan sielunkumppanit, parhaat ystävät, rakastavaiset. 18 vuotta yhdessä, ja rakkaus on syvää ja hyvää.
Oho, kirjotinks mä tän?

Intohimo unohtui. Ja kaupan päälle ollaan työkaverit.

Vierailija

Muuten menee tosi hyvin, mutta seksi ei enää miestä kiinnosta. Seksiä on ehkä kerran kuussa. Olemme toistemme parhaat ystävät ja rakastamme toisiamme. Teemme asioita yhdessä ja viihdymme toistemme seurassa. Lisäksi yhteiset lapset yhdistävät.

Vierailija

Kaikki on avioliitossamme oikeastaan niin hyvin kuin voi olla ja tulevaisuus näyttää yhtä hyvältä. Takana on hyvin vaikeita ja raskaita aikoja kun elämä heitti eteen ikäviä iyllätyksiä kun muutenkin oli kaikenlaista kesken (talonrakennusta jne), mutta hyvimpä luovittiin siitäkin helvetistä. Ollaan toistemme parhaat ystävät ja viihdytään yhdessä huikean hyvin, mutta osataan ottaa omaa tilaakin. Suhteessa on kiihkoa ja intohimoa miltei enemmän vain kun aikaa kuluu ja voi luoja että seksi voikin olla hyvää ja hauskaa! Olemme valinneet elää kahdestaan loppuelämämme ja bonuksena on tullut vielä taloudellinen turva kun rahaa ei mene lapsiin ja on aivan erilainen vapaus elää omannäköistä elämää. Harrastetaan paljon kaikenlaista, puuhataan vaikka mitä, reissataan, pidetään hauskaa, kehitetään itseämme yhdessä ja eriksemme ja joka päivä on seikkailu yhdessä.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat