muita, joiden on "pakko" vaihtaa tukanväriä usein?

Vierailija

En pysty sitoutumaan hiusväriin! Välillä haluan vaalean ja välillä tumman tukan, ja aina siltä väliltä.... hiukset ei oikein vaan koskaan kasva pitkiksi, kun aina vaihtaa väriä.
Onhan se kiva että on vaihtelua, mutta aika paljon menee varallisuutta hiuksiin! Askartelen myös erilaisia hiustenpidennyksiä, jotka sopii silloiseen väriin. Säilytän aina ne, koska tiedän meneväni vaaleasta takaisin tummaan ennen pitkää jne. Ehkä mun pitäisi hakeutua hiusalalle, niin saisin toteuttaa muihin osan hiusideoistani...

Kommentit (3)

Vierailija

Mä olin nuorempana. Ikävuodet 20-40 hiusteni väri vaihteli välillä blondi-tumma-kuparinpunainen säännöllisesti. Joskus myös luonnollisen maantienharmaan kasvatin ja siihen raitoja, mutta oli liian pliisu makuuni, kun en ole mikään sellainen hillitty ja hienostunut persoonanakaan. 

Nyt olen viime vuodet kyllä pitäytynyt tummassa, juuri siksi kun kasvatin pitkät hiukset, ja ainakin värinpoistot ja blondaukset tuntuvat tekevän pitkän tukan tosi huonokuntoiseksi. Muutenkin ikä on tehnyt sen, ettei ulkonäkö ole enää niin kauhean keskeinen osa identiteettiä, joten ei jaksa koko hiusasiaa sen enempää miettiä, kunhan kerran kuussa kotona kippaa päähänsä taas purkin tummanruskeaa kotiväriä.

Vierailija

Nuorena kyllä. Nyt kolmekymppisenä oma luonnollinen väri ja olen tyytyväinen. Paksut, puoleenselkään asti olevat laineikkaat hiukset sain kasvatettua. Aivan kauhistuttaa se nuoruuden värjäys, suoristus ja käsitteleminen. 

Vierailija

No kun musta tuntuu, että hiukseni ovat paremmat käsiteltyinä. Ilman värjäystä ovat pirun liukkaat, taipuisat ja hankalat. Värjättyinä niihin tulee rakennetta, jolloin helpompi laittaa. Olen kyllä muutamasti myös tuhonnut hiusten kunnon kokonaan, mikä oli epäviisasta. Olen kohta 30 enkä vielä ole osannut rauhoittua hiusten suhteen. Sama meikin kanssa - en tarvitsisi sitä, onnistuisin näyttämään ihan hyvältä ilman, mutta en jaksa olla aina saman näköinen. Ap

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat