Listataan kauniita suomalaisia naisia
Tuo toinen lista on täynnä ulkomaalaisia. Nyt minua kiinnostaa, ketkä suomalaiset naiset ovat kauniita mielestänne?
Kommentit (78)
Satu Silvo aikuinen kaunis komea nainen!
Ulla Kivipato
Tietääkö häntä kukaan? Vuonna 1971 tuli ensi-iltaan elokuva "Musta Lumikki", jossa pääosaa näytteli tämä uskomattoman suloisen söpö vaaleaverikkö. En ole ikinä nähnyt yhtä hemaisevaa naista, en edes ulkomaisissa leffoissa. Ihana Ulla vastasi myös elokuvan käsikirjoituksesta ohjaaja Matti Sokan kanssa. Hän teki myös sanoitukset elokuvan lauluihin ja on sittemmin tehnyt mm. maalauksia, joten myös todella taiteellisesti lahjakkaasta naisesta on kyse. "Musta Lumikki" on todellinen elokuvaharvinaisuus. Se on esitetty televisiossa vain 2 kertaa, vuosina 2013 ja 2016.
Vierailija kirjoitti:
Pirkko Mannola
Huutista.
Anna Rimpelä on minun silmääni ihan kärkikastia.
Vierailija kirjoitti:
Erika Vikman <3
Iso D taitaa olla aktiivinen "palstamamma". :D
etyrtey kirjoitti:
Anna Rimpelä on minun silmääni ihan kärkikastia.
Haloo. :D Aivan tavis.
Tässä muuten ei ole listattu ainoatakaan aidosti lumoavan ja poikkeuksellisen kaunista naista. Laitettuja ja puunattuja taviksia tai muuten tylsännäköisiä käytännössä nuo kaikki listatut. Eräs xxxxx (yksityishenkilö) Helsingistä on oikeasti kaunis ja kuuma hottis. <3
Makuasioista on paha kiistellä, mutta mielestäni hänen silmänsä ovat tavallaan pelottavan näköiset, hieman "liskomaiset" jopa vaaleudessaan ja pistävyydessään.