seksi ilman tunteita

Vierailija

Luin tänää jotai aiempaa keskustelua, jossa nainen kertoi että samalla harrastavansa seksiä siten että ei tunne mitään tunteita. Niin voiko se olla ihan ns. Normaalia että harrastaa seksiä vain koska haluaa vaan panna ja ei vedä mitään tunteita mukaan? Omalla kohdalla rupesin tätä miettimään, niin ei mullakaan tunteet ole pelissä (en seurustele) kun esim. Jos harrastan seksiä yhden yön jutun tai panokaverin kanssa. Koska niistähän minä lähden yleensä vain sitä seksiä hakemaan.

Kommentit (5)

kertokaajoillakokemust

ihmettelen itselläaina tunteet mukana oman kanssa jos vierasta ois tilaisuus niin aika vaikeeta vois olla ellei tunteita

Vierailija

Mulla on tavallaan panosuhde, tavataan muutaman viikon välein. Tietysti myös jutellaan paljon ja nauretaan ja pidetään hauskaa muutenkin kuin petipuuhissa. Yhteyksiä pidetään puhelimella melkein päivittän aiheesta kuin aiheesta. Toki jotain tunteita on mukana, tuskin muuten jaettaisi näin paljon ajatuksia ja olisi kiinnostusta toisiamme kohtaan. On vaan molemmilla tuoreehkot erot taustalla, joten ei halua sitoutua enempää.

Vierailija

Mulla oli tällainen panosuhde.. Kaatui siihen, että mies halusi vain odotella kotonaan, että saavun pantavaksi. 

Seksi oli kyllä hyvää ja nautinnollista, mutta jotain siitä jäi puuttumaan.. 

Nyt elän normaalissa parisuhteessa ja seksi on loistavaa. Tunteet vain tuovat siihen sen lisän, ei voi mitään. Toinen saa syttymään pelkällä viestillä ja se on toimintaa...osaamme lukea toista ja se on paljon se.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat