Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pyydä Jeesusta sydämeesi..

11.02.2006 |

Syntisen rukous

SYNTISEN RUKOUS!

RAKAS TAIVAALLINEN ISÄ

Tulen eteesi Jeesuksen Kristuksen nimessä.

Tuon eteesi kaikki syntini, kaikki taakkani ja kaiken sen, mikä minua sitoo ja vangitsee.

Isä, pese minut Jeesuksen kalliissa veressä jonka hän vuodatti Golgatalla minun syntieni tähden.

Katkaise synnin ja Saatanan kahleet minun ja omaisteni elämässä.

Pane minuun kalliin veresi merkki.

Halua antaa sinulle henkeni, sieluni ja ruumiini ja olla sinun omasi niin kauan kuin elän täällä maanpäällä ja sitten taivaassa.

Turvaudun uskossa yksin Sinuun, Herra Jeesus Kristus, Sillä sinä olet elävän Jumalan Poika. Ole Herrani ja Vapahtajani tästä hetkestä iankaikkisesti.

Uskon koko sydämestäni sen, mitä nyt suullani tunnustan näin sanoen: Sinä olet minun Vapahtajani, Herrani ja Jumalani. Olen nyt uudestisyntynyt -Jumalan lapsi. Uskon sen ja otan vastaan Jeesuksen nimessä AAMEN.

Jeesus sanoo:

" ...sitä joka luokseni tulee, minä en aja pois"

Tämän voi rukoilla ja pelastua!

Siunausta.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei Harriet_ !

Tiedätkös, että tuo ei toimi? Ja että sinun käännytys-yrityksesi tälläkin palstalla ovat lähinnä naurettavan lapsellisia? Ja ennenkaikkea tuot kinaa ja pahaa mieltä palstalle, joka voisi olla mukava ja mielenkiintoinen keskustelupaikka. Roselle sanoi jossakin ketjussa, että sinä et ole keskustelija, vaan jankuttaja. Olen samaa mieltä. Vaikka aloittamiasi ketjujasi ei ole pakko avata, ikävä asenteesi hyppää silmille lähes jokaisessa ketjussa tällä palstalla.

Ne, ketkä uskoa etsivät ja sydämessään sen tuntevat, löytävät kyllä jeesuksen ilman uskon tuputusta ja joka ketjussa omien ajatuksien pakkosyöttämistäkin!

Jos todella kuvittelet, että tuo toimintasi auttaa jotakin tulemaan uskon, et taida juuri jumalaasi luottaa? Eiköhän silä teidän suurella ja voimakkaalla jumalalla ole parempiakin keinoja kuin hyökkäys, pahansuopuus ja riitely?

Vierailija
2/6 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se totta että tämänkaltaisesta aloituksesta voi olla jollekulle hyötyäkin. Mutta jostain syystä vain kiehahti yli ja tuli tarve purkautua sinun negatiivisesta suhtutumisestasi muihin ihmisiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

xia:

Onhan se totta että tämänkaltaisesta aloituksesta voi olla jollekulle hyötyäkin. Mutta jostain syystä vain kiehahti yli ja tuli tarve purkautua sinun negatiivisesta suhtutumisestasi muihin ihmisiin.

En kyl aattele negaa kestään ja tarvetta voi olla paljonkin ohikulkijoilla. En laittanu nyt yksinomaan uskonsa löytäneille tätä...

Vierailija
4/6 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ihmisellä on etsikkoaika, niin toi rukous pysäyttää ja pistää miettimään.

Vierailija
5/6 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamen!!

Vierailija
6/6 |
17.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei

Luulen, että monet ihmiset eivät tiedä miten lähestyä Jumalaa ja siksi Harrietin kirjoitus on hyvä malli siitä mitä voi rukouksessa Jumalalle sanoa. Rukoilla voi myös omin sanoin ( joko ääneen tai äänettömästi omissa ajatuksissaan), missä ja milloin vain ja pyytää että Jeesus auttaisi.

Ei Jeesus tule kenenkään elämään väkisin, mutta jos pyydät niin hän tulee ja muuttaa elämäsi paremmaksi. Tai jos elämässä jo on kaikki hyvin, voi kiittää Jumalaa, kaiken antajaa.