Minkä ikäisenä saan ensimmäisen kumppanini? Veikatkaa niin saatat voittaa upean palkinnon

Vierailija

Veikkauksia kehiin. Itse veikkaan 72v. En tiedä miksi, mutta sen numeron näen silmissäni.
Jos osuu oikeaan niin saatan ehkä tarjota joulutortun ja lasillisen vettä jos voittaja on silloin vielä hengissä tai muistaa osallistuneensa tähän tärkeään ja kerrassaan suosittuun kilpailuun. Eihän tämä mikään miljoonapilkki ole, mutta lähellä kuitenkin.

Terveisin Naispelko22

Kommentit (14)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Miksi miehet kokevat usein niiiiiiiiiin erityislaatuista halua korostaa omaa seurustelemattomuuttaan? Naisilla vastaavaa ei ole.

Varmaan siksi, koska naisten on helpompi löytää kumppani ja näin kelpaamattomia naisia on vähemmän korostamassa tätä asiaa. Itselleni tämä kelpaamattomuuttani koskeva huumori on paras tapa kestää sitä kelpaamattomuutta. Välillä ulisen asiasta ja välillä vitsailen, se auttaa jaksamaan. Jos ottaisin asian liian vakavasti niin tuskin olisin täällä kirjoittelemassa ja ulisemassa, moni varmasti toivoisi sitä.

Terveisin Naispelko22

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi miehet kokevat usein niiiiiiiiiin erityislaatuista halua korostaa omaa seurustelemattomuuttaan? Naisilla vastaavaa ei ole.

Varmaan siksi, koska naisten on helpompi löytää kumppani ja näin kelpaamattomia naisia on vähemmän korostamassa tätä asiaa. Itselleni tämä kelpaamattomuuttani koskeva huumori on paras tapa kestää sitä kelpaamattomuutta. Välillä ulisen asiasta ja välillä vitsailen, se auttaa jaksamaan. Jos ottaisin asian liian vakavasti niin tuskin olisin täällä kirjoittelemassa ja ulisemassa, moni varmasti toivoisi sitä.

Terveisin Naispelko22

Ei ole kuule helpompaa. Minä olen aiemmin avautunut täälläkin, mutta vastaanotto oli aivan järkyttävää ja en halua kokea sellaista enää toiste.

Oikeassa arjessa auttaa se, että yrittää unohtaa oman kelpaamattomuutensa. Aika vaikeaahan se silti on :(

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Eikös sinulla ollut naisia vaikka millä mitalla jossain ketjussa tappelemassa sinusta? Vai muistanko väärin.
N40

Muistelen samaa. Miten kävi sen naisen kanssa jolle annoit sähköpostiosoitteesi?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Eikös sinulla ollut naisia vaikka millä mitalla jossain ketjussa tappelemassa sinusta? Vai muistanko väärin.
N40

En laske niitä, koska nettiminä on eri kuin mitä oikeasti olen. Ja olivat varmaan jotain trolleja yhtä lukuun ottamatta. Enkä minä oikein innostu ajatuksesta, että tutustuisin naiseen netissä, koska on olematon mahdollisuus, että hän asuisi niin lähellä, että suhde kannattaisi.

Terveisin Naispelko22

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N40

Muistelen samaa. Miten kävi sen naisen kanssa jolle annoit sähköpostiosoitteesi?

Viestitellään edelleen jonkun verran, mutta kaveripohjalta. Olen varsin iloinen siitä.

Terveisin Naispelko22

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat