Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tein kaverille kivan pilan!

Vierailija

Kävin tänään kaupassa ostamassa kaksi semmoista valmis salaatti pusseja ja sit vähä kurkkua ja tomaattia sekaan. No mieheni on kalamies ja käy välillä onkimassa ja sillä on kaapissa sellaisia isoja limaisia matoja. No miten tämä liittyy asiaan. Kerron kohta. Kutsuin ensiksi kaverini syömään meille. Kaupasta tultua, aloin valmistella ruokia. Toisen salaatti kulhoon sekoitin yhden valmis salaatin ja vähän kurkkua, tomaattia ja niitä eläviä matoja (10). Toisen valmis pussin sekoitin toiseen kulhoon ja sinne kurkkua ja tomaattia mutta ei niitä matoja. Ja sen laitoin jääkaappiin. No kaverini tultua meille, aloimme syödä heti. Ensin alku salaatti.. Laitoin kaverilleni salaattia kuppiin (missä oli niitä matoja) niin olisittepa nähneet kaverini ilmeen ku se näki ällöttävät madot sen ruoka lautasella ;D vittu se kilju ku mikäli sika ;D mut onneks lepytin sen sillä toisella salaatilla mikä oli jääkaapissa! ;D vieläkin nauretaan yhes sille mun pilalle ;D

Kommentit (11)

Vierailija

Minä kammoan matoja, joten minä olisin kopauttanut sinua nokkaan :) Ole onnellinen, että sinulla on pitkämielinen ystävä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Minä kammoan matoja, joten minä olisin kopauttanut sinua nokkaan :) Ole onnellinen, että sinulla on pitkämielinen ystävä.

Jotkut osaa ottaa asioita huumorilla, toiset ratkaisee asiat väkivalloin. En paljo kehuis lyömisellä!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Jotkut osaa ottaa asioita huumorilla, toiset ratkaisee asiat väkivalloin. En paljo kehuis lyömisellä!

Et tosikkona sitten huomannut hymiötä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Et tosikkona sitten huomannut hymiötä.

Niin..niin... Seli..Seli nythän se on helppo selitellä.. Niiiiiih!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat