Kusetetaanko asiakkaita yksityisellä hammaslääkärillä?

Vierailija

Ärsyttää ihan pirusti tällä hetkellä. Alotin oikomishoidon viime jouluna yksityisellä, koska häpesin etuhammasrakoani ja aaltoilevaa hammaslinjastoani. Raudat sain suuhun tän vuoden helmikuun ekoina päivinä. Sanottiin, että saan raudat pois syksyllä. Hampaita on kiristetty milli kaks edes takas jatkuvasti. Elokuussa sanottiin, että hoito pitenee ja raudat pois ennen kun lumet tulee. Viikko kaks tän jälkeen sanottiin, että ei ehditäkkään ja otetaan pois jouluksi. Viikko sitten ilmotettiin, että ei ehditä ja otetaan pois 2016 helmikuun alussa. Suu loksahti auki. Kuulemma julkisella oltais otettu jo pois, mutta "täällä yksityisellä haluamme mahdollisimman täydellisen lopputuloksen". Mulla on tammikuun lopussa tulossa häät ja en todellakaan astu alttarille raudat suussa. Hampaat on siis täysin suorat nyt, mutta hammaslääkäriäni hirveästi haittaa toi yks etuhammas joka on max pari milliä vinossa. Itse tuskin huomaan tätä. Tänään oli aika ja sanoin, että haluan pois ennen tammikuun loppua ja piste. Lääkäri rupesi melkeen huutamaan, että "kyllä sua tulee haittaa toi etuhammas myöhemmin tiedän nämä asiat se pitää hoitaa!!!" Sanoin, että mun mielestä nämä ovat täydelliset jo, haluan pois. Hänelle tämä ei käy??? Olen maksava asiakas, niin eikö mulla ole oikeus päättää milloin hoidon lopetan?! Kustannus arvioksi luvattiin 2000-2500€ ja nyt mennyt reilusti yli 3500. En halua edes laskea. Olen pershiessä tehnyt töitä maksaakseni hammaslääkäri laskut ja oikeesti v*tuttaa tää touhu jo. En olisi koskaan aloittanut hoitoa, jos olisin tiennyt, että yhden etuhammas raon oikominen tulee a.) maksamaan näin paljon b.) kestämään näin pitkään. Vastaavia kokemuksia? Vinkkejä miten toimia?

Kommentit (3)

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat