jouluahja aviomiehelle
niin vaikea keksiä mitään 33 v. miehelle joululahjaksi
Kommentit (20)
Mitä mies harrastaa, löytyisikö siltä suunnalta jotain mieluista/tarpeellista...?
Sanotaanko vaikka että moottorisaha sekä Bilteman momenttiavain.
Vierailija kirjoitti:
Sanotaanko vaikka että moottorisaha sekä Bilteman momenttiavain.
Stihlin moottorisaha ja Stahlwillen momenttiavain.
Eiköjän sun pitäisi tuntea hänet niin hyvin että tiedät mistä tykkää?
Autokamera? Lintupönttökirja? Sykemittari? Viinitarvikesetti? Kravattineula? Jonkun urheilijan elämänkerta? Ristikkokirja?
Mikä on budjetti?
Omalle aviomiehelleni olen ostanut joululahjaksi saunajakkaran, pullon konjakkia, matkan, television ja tuoksun.
Miten voi olla vaikea keksiä lahja sille ihmiselle, jonka tuntee parhaiten maailmassa?
suurin osa arvoista on pelkästään tyhjiä . monta kertaa ostanut sellaisen 40-50 e arpalahjan lahjaksi kukaan ei ole voittanut kymppiä enempää. en osta enää. lahjakorttikin on parempi ostos.
Vierailija kirjoitti:
Miten voi olla vaikea keksiä lahja sille ihmiselle, jonka tuntee parhaiten maailmassa?
Kyllä se voi olla yllättävän vaikeaa jos miehellä niin sanotusti on jo kaikkea eikä halua ostaa mitään turhaa nurkkiin.
Esim. oma mieheni harrastaa kalastusta mutta hänellä on jo kaikki pelit vehkeet sitä varten. Juuri itse asiassa karsi jotain pois. Hän ei ymmärrä minkään vuosiuistimien päälle kun kuitenkin ovat keräilytavaraa eikä niinkään käyttöön tarkoitettu (ja toisaalta pakki on täynnä erilaisia uistimia yms.).
Sitten saattaa tulla vielä rahakin vastaan eli mies tarvitsisi/haluaisi jonkun tietyn jutun mutta se on liian.
Tämä, ehdoton ykkönen. Iloa teille molemmille ympäri vuoden. Hauskaa pikkujoulua! :D
http://www.superkauppa.fi/borat-mankini-uima-asu.html
Isälle, siskolle ja miehelle on aina vaikeinta keksiä mitään. kaikilla on mahdollisuus hankkia mitä haluavat. Arpalahjoja en suosittele kenellekään. Olen saanut monta kertaa joululahjaksi ja alle 10 euron voittoja tullut aina. välillä ei mitään voittoja. menee antajan rahat hukkaan. pahimmillaan tulee vain tyhjää pahvia lahjaksi.
Vierailija kirjoitti:
Hah hah haa. On siinä rouvalla vielä jollekin joululle kunnon ylläri tiedossa, jos kuvittelee tuntevansa miehensä. Kukaan mies, joka olisi täysin rehellisesti oma itsensä, eli että nainen hänet oikeasti tuntisi, ei edes pääsisi naimisiin.
Itse ostan kirjan, 4000 palan palapeli ja aamutossut.
Koko perheelle yhteiseksi robotti-imuri.
Eihän me voida tässä sulle nyt joululahjaideoiksi muuttua.
Ei tunneta koko tyyppiä.
Reinot ja rommipullo