Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naapurit valittavat koirani hajusta =(

Vierailija
30.11.2015 |

Minulla on eläkeikää saavuttanut kultainen noutaja, asun kerrostalossa. Koirani ei jaksa kävellä portaissa enää, joten käytämme hissiä.
Naapurit nyt valittavat että hissi on lähes käyttökelvoton koirani takia, että se haisee niin kuvottavalle =(
Voinko saada varoituksen/häädön tai jotain tämän takia?

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
30.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkin rapussani asuu naapuri, jolla on kultainennoutaja. Hissi haisee oikeasti aina aivan järkyttävältä sen jälkeen, kun koira on siellä ollut. Pakko on pidättää hengitystä, jos menee hissiin ja huomaa, että he ovat olleet isiellä hetki sitten. En tiedä mistä tämä voi johtua, onko koiran turkin hoidossa ongelmia? Olen tavannut aiemminkin kultaisianoutajia ja ihan sama kamala haju on niissäkin ollut. Yhden yksilön olen tavannut, joka ei haissut pahallem

Vierailija
42/43 |
30.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

41 jatkaa vielä, että kyse on ilmeisesti ollut joka kerta koiran turkista. Haju on aina ollut sama ja jos koiraa on sattunut silittämään, niin turkki on tuntunut "tahmealta" ja likaiselta, niin että silittäminenkin on jo epämukavaa. Silittäessä myös kyseinen haju on tarttunut aina käteen. Joka kerta on siis kyse ollut tästä samasta rodusta. Millään muulla koiralla en ole tavannut tätä ongelmaa. Ja se haju on oikeasti aivan hirveä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
01.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki hissiin ilmanraikastajaa.