Aiotko lähteä talven aikana ulkomaille?

Vierailija

Minulla on pimeysahdistus huipussaan, en jaksa näitä Etelä-Suomen pimeitä ja rapaisia talvia. Melkein joka vuosi on jo kesällä varattu talviloma ulkomaille. Nyt on ihan viittä vaille, ettei taas eksy sormet näppiksille lomaa hakemaan.

Sivut

Kommentit (34)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Aika monta työmatkaa talven aikana tiedossa "6kk marraskuusta" kärsivään Saksaan. Mieluummin olisin lumisessa kotimaassa.

Mulla myös tiedossa jo 2 työmatkaa Eurooppaan helmi- ja maaliskuussa. Eiköhän noita tule vielä lisääkin. Mutta lomia vain tuo 1 aurinkoon ja lämpimään

1

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Minä käyn joka viikko ulkomailla, se on siis aika suhteellinen käsite...

Mikä on suhteellinen käsite? Ulkomaat vai?

Vierailija

Minulle käy kaikki lomat, jos on valoisampaa kuin Suomessa (Helsingissä). Monena vuonna kävin kouluikäisenä perheen kanssa Lapissa hiihtelemässä jo loka-marraskuussa. Lumi oli eksoottista, kun kotona harvoin oli lunta ennen joulua. Yöjunalla päästiin kätevästi. Joulut vietettiin lähes aina Kanariansaarilla, mukana oli 5 serkusta vanhempineen. Lahjat olivat vaatimattomia, mutta aurinkoa ja uimista sekä hyvää ruokaa riitti. Voi kun olis nyt aikuisenakin rahaa lähteä jouluksi Kanarialle :)

Vierailija

Aion todellakin. Samalla kaavalla miten on jo menty monta vuotta. Yleensä ollut talvelle 2 matkaa, mutta nyt on 3 tiedossa.

Kanarille suunnataan jokaisella reissulla.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Aika monta työmatkaa talven aikana tiedossa "6kk marraskuusta" kärsivään Saksaan. Mieluummin olisin lumisessa kotimaassa.

Ei ei ei, asun täällä Saksassa ja täällä ei oo ikinä Suomen marraskuuta :D. Tai ainakin meidän marraskuu oli kirkkaan aurinkoinen kuten talvet yleensä, eikä ole tule kylmä. Mutta lunta sais tosiaan olla enemmän. :)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Seychelleille :)

Miten sinne pääsee? Onko pitkä reissu? Oletko ollut aiemmin? En ymmärrä, kuka alapeukuttaa. Eiköhän ole ihan jokaisen oma asia, jos haluaa nähdä välillä muutakin kuin pimeän ja kylmän Suomen?!

-ap

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat