Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko kissa olla koiran paras kaveri

Vierailija

Vai toinen koira vain

Kommentit (8)

Vierailija

Todellakin!

Meillä ovat suorastaan rakastavaisia. Tekisivät varmaan lapsen, jos olisi mahdollista. 

Koira kovin huolissaan aina, jos kisu on lähtenyt omille teilleen. Lähtee etsimään lähialueelta ja sieltähän ne tulevatkin sitten aina yhdessä. 

Voih.. kun minullakin olisi noin ihana suhde mieheeni. 

Vierailija

Voi olla, vaikka oma lajitoveri se kaikista optimaalisin seura yleensä onkin.

Meillä kissa ja koira on kyllä hyviä ystäviä, leikkivät ja nukkuvat yhdessä. Tosin luulen, että koira olisi iloisempi toisesta koirasta kuin kissasta. Kissa taas ei voi sietää muita kissoja (alkaa sähistä jos minä olen silittänyt vieraita kissoja), joten hänelle paras ystävä on ehdottomasti koira.

Vierailija

Miksei vois? Se on ihan väärä myytti että kaikki kisat vihais koiria, kyllä varmasti tottuvat toisiinsa jos pennusta asti yhdessä ovat.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Miksei vois? Se on ihan väärä myytti että kaikki kisat vihais koiria, kyllä varmasti tottuvat toisiinsa jos pennusta asti yhdessä ovat.

Ei tarvitse olla edes pennusta. Ainakaan koiran puolelta. 

Kaikki koirani ovat tykänneet kissoista ilman jatkuvaa kontaktia. Minulla on ollut paimenkoiria, joten en ole varma riistaviettisten koirien suhtautumisesta. Mutta meillä ihan ovat äärettömän ystävällisiä kissoja kohtaan. 

Kissojen puolelta on varautuneisuutta, jos eivät pienestä pitäen ole tottuneet. Nämäkin saattavat tottua kuitenkin nopeasti. Kissoillakin on oma luonteensa, jotkut ovat avoimempia ja rohkeampia kuin toiset. 

Vierailija

Tänään luin uutisen Vemäläisestä eläintarhasta, jossa tiikeri ystävystyi ruuaksi tarkoitetun vuohen kanssa. 💕

Vierailija

Meillä on kyllä ihan bestiksiä :) kissa oli aikuinen, kun koiranpentu tuli ja oli aluksi varautunut. Pentu oli välillä yli-innokas eikä tietenkään ymmärtänyt, ettei kissan kanssa voi oikein leikkiä, kuin toisten koirien. Kissa sähisi ja murisi välillä, mutta koskaan ei raapassut tms. Pentu seurasi kissaa koko ajan ja halusi tämän viereen. Nyt makoilevat yhdessä pedillä ja pesevät toinen toistaan.

Vierailija

Hyvinkin voivat olla kamuja. Meillä kaksi villistä, ja kaksi norskia, nukkuvat yhdessä kylki kyljessä, leikkivät välillä keskenään ja juovat samasta kupista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat