Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olsen-kaksonen naimisiin - voiko tuo miehen ikä pitää paikkansa!?

Vierailija

http://www.iltalehti.fi/viihde/2015112920748728_vi.shtml

Tuo mieshän näyttää kuusikymppiseltä! Ja kyllä tuohon morsmaikunkin ikään voisi lätkäistä kympin päälle.

Sivut

Kommentit (16)

Vierailija

Molemmat on ikäistään vanhemman näköisiä, sillä tavalla yhteensopiva pari, muuten ei oikein ulkonäkönsä puolesta. Toivottavasti ovat muuten sopiva pari.

Vierailija

Siis onko tuo Mary-Kate? :o Olen saman ikäinen ja pakko kyllä myöntää että olen vanhentunut paremmin kuin hän! Ehkä se on se vuosien syömishäiriö. :(

Vierailija

Luulisi ainakin, että kumpikaan ei yritä hyötyä toisesta taloudellisesti. Ei ole kliseinen "nuori tyttö nai vanhemman varakkaan miehen"-tapaus.

Vierailija

ONNEKSI en ole kaksonen. Olisi äärimmäisen raivostuttavaa menettää oma identiteettinsä ja tulla kutsutuksi Sukunimi-kaksoseksi. Tai muuksi vastaavaksi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
ONNEKSI en ole kaksonen. Olisi äärimmäisen raivostuttavaa menettää oma identiteettinsä ja tulla kutsutuksi Sukunimi-kaksoseksi. Tai muuksi vastaavaksi.

Voihan sitä silti olla Niemisen tyttöjä jne..

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Hassun näköinen pari, ei sovi yhteen ulkonäöllisesti. Kenties sisäisesti sitten paremmin.

Ai niinkun fyysisesti sisäisesti vai henkisesti sisäisesti?

Tuo MK:n katse on aika sammunut. 

Vierailija

Itse katsoin kanssa että näyttää samalta kuin 65 vuotias isäni. Vanhentunut kyllä tuo Mary- Kate ja jotenkin onnettoman näköinen.

Vierailija

Kuin isä ja tytär. Jotain hämärää tuossa suhteessa on takana, ainakaan tuore Rouva ei näytä koskaan onnelliselta kuvissa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Kaksosuus on parasta, mutta siinä on kyllä varjopuolensa, kuten tuo, että aina yhdistetään siihen "toiseen puoliskoon". Alakoulussa se oli pahinta.

Vierailija

En tiedä mitä, mutta jotain outoa noiden kasvoissa on aina ollut. En tarkoita, että olisivat rumia. Kiva että tuollainen vanhempi mies kelpasi vielä jollekkin.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat