Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Koulun ja työn yhdistäminen

Tyhmä

Teen kandia ja muutenkin ollut tosi kiireinen syksy. Hain kausiapulaiseksi kauppaan melkein vitsillä, ja pääsin sisään. Työt kestävät vain viisi viikkoa, mutta olen jo nyt ihan hajoamispisteessä koulukiireiden takia. Oli virhe hakea töitä, enkä edes sovi työpaikkaan... Olen huono, ammattitaidoton ja minulta vaaditaan liikaa. Pitäisi tehdä täyttä työpäivää ja kirjoittaa kandia ja muita kurssien lopputehtäviä. Ja lisäksi oppia uudet työtehtävät. Sori valitus ja kitinä, mutta en vaan jaksa!

Kommentit (6)

Vierailija

Höh, kirjoitin kradun, kävin töissä, pari lasta ja talon rakentaminen siinä sivussa. Silloin ei roikuttu vauva-lehden sivuilla. Katso, mihin aikasi käytät.

Tyhmä

Joo kyllä tässä pitää vaan tsempata ja koittaa jaksaa. Huhhuh toiset ne vaan jaksaa vaikka mitä! Suoritan nyt syksyllä 55op niin sekin tuottaa hankaluuksia. Kova stressi päällä, mutta omia valintojahan nämä ovat...

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Höh, kirjoitin kradun, kävin töissä, pari lasta ja talon rakentaminen siinä sivussa. Silloin ei roikuttu vauva-lehden sivuilla. Katso, mihin aikasi käytät.

Sellaista se on siellä Porvoossa jossa kradujakin kirjoitellaan.

Voivoi

Viisi viikkoa on lyhyt aika! Uuden työn opettelu on aina hankalaa ja stressaavaa alkuun. Toisaalta viiden viikon takia kaiken uudelleen opettelu kuulostaa aika turhalta. Muista, että ihmisen täytyy myös pitää lomaa välillä.

Joo

Joo no koeajalla onneksi voi purkaa sopparin. Mutta kannattaa yrittää parhaansa. Itse en ole ikinä lähtenyt koeajalla, mutta veikkaan että joulun alla pomo saattaa kyllä suuttua.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat