Onko muille tullut epätodellinen olo rv12?
Onko kellään muulla ollut vastaavia tunteita kun siis mulla on nyt 11+2 ja oireet jo vähän hellittää mut masukaan ei vielä kasva(tosin turvonnut kyllä..ja varsinkin iltaisin) et onkohan siellä masussa kaikki hyvin? olen käynyt jo kaksi kertaa (aika nolo myöntää...) ultrassa, viimeksi 9+4 ja siellä se vauva köllötti eli asukki siellä on. Mutta sitä jo niin odottaa et " jotain tapahtuisi" ens ti on neuvolalääkäri ja sit kuunnellaan sydänääniä. aattelin vaan et tuleeko muille epätodellinen olo koko raskauden suhteen näillä viikoilla?
no eipä muuta...
Tiiukka
Kommentit (3)
etten ole ainoa " mietiskelijä" =) Mulla nyt ei mitään kovin vahvaa pahoinvointia ole ollutkaan missään vaiheessa ja väsymyskin alkaa väistyä mutta rinnat on turpeet edelleen=) ja häntäluu on kipeä... luinkin aikasempia ketjuja, että se on ollutkin aika yleistä.
Tiiukka
Kävin pari ylimääräistä kertaa neuvolassa kuuntelemassa sydänääniä kun ei vielä liikkeitä tuntunut ja ultraan tuntui aina olevan ikuisuus. Sit kun rupee liikkeet tuntumaan niin huoli helpottaa. Minäkin vasta nyt olen alkanut oikeasti nauttimaan raskaudesta kun ei tarvitse miettiä onko mahassa elämää.
Tytteli-83 rv 22+4
Mietiskelin juuri viime yönä valvoessani, että mitäs jos vauva on lopettanut kasvun jne. Minulla kyllä jotkut oireet jatkuvat (pahoinvointi), mutta väsymys hellittää. Olin itsekin alkuraskauden ultrassa rv 9+2 raskauden keston määrityksessä. Silloin näin myös pienen elävän vauvan ja sykkivän sydämen. Tosin viimeksi rv 11 ei sydänääniä kuulunut vielä, kun lääkäri yritti tavallisessa tarkastuksessa pyynnöstäni niitä kuunnella. Se on toki normaalia tässä vaiheessa, mutta sitä toivoo, että saisi lisävarmuutta tähän raskauteen ja ennen kaikkea siihen, että kaikki on hyvin. Viikot menevät kyllä nopeasti ja joka päivä ollaan enemmän ja enemmän raskaana ;)
Tsemppiä.