En ole ilmoittanut verottajalle pankkitiliä - Miten saan veronpalautukset?

Vierailija

Saisin verotuspäätöksen mukaan melkein 300€ veronpalautuksia, mutta miten mä ne saan kun en oo verohallintoon mitään tiliä antanut?

Kommentit (10)

Vierailija

Sulle tulee postissa lappu ja sillä voit käydä lunastamassa rahat muistaakseni sampo-pankista. Nuo laput tulevat aina viikon myöhemmin kuin tilille maksettavat palautukset. Jos posti vielä kauankin lakkoilee...niin ehkä ensi vuonna saat rahat.

Vierailija

Voit ilmoittaa tilinumeron vieläkin netin kautta, tai voit veron palautus päivänä marssia lappusi kanssa pankkiin jossa siirtävät kyseisen summan haluamallesi tilille (op hoiti homman kun itse joskus näin tein, en tiedä mikä pankki tänävuonna)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Sulle tulee postissa lappu ja sillä voit käydä lunastamassa rahat muistaakseni sampo-pankista. Nuo laput tulevat aina viikon myöhemmin kuin tilille maksettavat palautukset. Jos posti vielä kauankin lakkoilee...niin ehkä ensi vuonna saat rahat.

Okei. :) Ap

Vierailija

Mistä tiedän onko verottajalla minun tilinumero? Ensimmäistä kertaa saan veronpalautuksia eikä mitään hajua olenko laittanut tilinumeron jonnekin
T17v

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mistä tiedän onko verottajalla minun tilinumero? Ensimmäistä kertaa saan veronpalautuksia eikä mitään hajua olenko laittanut tilinumeron jonnekin
T17v

Googleta veronpalautus tilinumero tai jotain vastaavaa. Sit kirjaudut pankkitunnuksilla, niin näet oletko ilmoittanut tilinumeron vai et. Tästähän on ajat sitten tullut paperinen kyselykin, jolla tilinumeron pystyi ilmoittamaan!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T17v

Googleta veronpalautus tilinumero tai jotain vastaavaa. Sit kirjaudut pankkitunnuksilla, niin näet oletko ilmoittanut tilinumeron vai et. Tästähän on ajat sitten tullut paperinen kyselykin, jolla tilinumeron pystyi ilmoittamaan!

Pitääpä tehdä noin :) En kyllä ole saanut mitään kyselyjä, tosin en kyllä ihmettele jos esimerkiksi posti olisi kadottanut. Kiitos sinulle, harmillista että tällaisia asioita joutuu kyselemään AV:lta eikä opeteta koulussa! On aikaa opettaa vaikka mitä jonninjoutavaa, mutta kaikki oikeasti elämässä tarvittava tieto täytyy selvittää itse.

Vierailija

Minua on haukuttu mm. tällä palstalla siitä, että olen opettanut lapsille tällaisia "perusjuttuja"; oman tilin seuraamista, kodinkansion perustamista lomakkeille, KELA-asiointia, tk-ajanvarausta, apteekiasiointia, opintotuen hakemista, sähkösopimuksen tai vuokrasopimuksen tekemistä, antanut sanoja suuhun miten eri virastoissa kannattaa asiansa esittää.

Eivätpä nuo lapset itse ole valittaneet, kun ovat kotoa muttaneet :D

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat