Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko Mikko Leppilampi muka naisten mielestä kuuma?

Vierailija
29.11.2015 |

Näin miehenä Mikko ei ole mitenkään omaan silmääni komean näköinen. Lisäksi vaikuttaa jotenkin teeskentelijältä ja ylimieliseltä.

Väittäisin, että ei ole edes keskivertoa kuumempi, mutta tietysti raha ja julkkisstatus saavat naisten sukat pyörimään.

Kommentit (58)

Vierailija
41/58 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On symppis, suveneeri, hauska, yllätyksellinen.

Vierailija
42/58 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisi olla, mutta näyttää jotenkin ylimieliseltä (totuutta en tietenkään tiedä). Ylimielisyys pilaa siis kokonaisuuden. Ehkä muutenkin olisi enemmän komea/nätti, kuin kuuma.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/58 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli kuheen pelottava siinä partasuuelokuvassa jossa se oli joku väkivaltainen psyko. Puhuu liikaa, koska MINÄ haluan puhua myös välillä. Ei kai siinä kummempaa vikaa ole. Itse tykkään kyllä soijaisista kiiltokuvapojista enempi kuin aggressiivisista laatikkopäistä.

Vierailija
44/58 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On komea ja varmasti lahjakaskin, mutta tyyppinä mielenkiinnoton. Hänen esiintymisestään puuttuu  älyllinen särmä ja vääntö, joka herättäisi uteliaisuutta. Elokuvissa hänen soisi parantavan artikulaatiotaan, koska hänen vuorosanoistaan on tosi vaikea saada selvää. Juontajana hän osaa kuitenkin puhua ihan selkeästi.  Vaikuttaa siltä, että hän on profiloinut itsestään sulavan hahmon, jonka voi myydä suurelle yleisölle ongelmattomasti. Yksityishenkilönä en kyllä tiedä hänestä mitään.

Vierailija
45/58 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ikinä herättänyt suurempia tunteita. Vaikka hän on paljon esillä, niin Mikosta on aina jäänyt jotenkin etäinen kuva. Tai jotenkin tuntuu, ettei hänen todellinen luonteensa ole se mitä me näemme. Minkä toki ymmärrän, onhan hän julkisuuden henkilö.

Vierailija
46/58 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella HOT, miehekäs. Itsetunto kohdallaan ja vieläpä varakaskin.

Vierailija
47/58 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta Leppilampi on komea, mutta ei oikein minun tyyppiäni, joten en näe hänestä päiväunia. Ihmettelen kuitenkin palstamammojen kipakkaa ja aggressiivista tylytystä, "ei yhtään hyvännäköinen", "ihan tavis", "ärsyttävän näköinen" jne. Niin varmaan... Minä kyllä ymmärrän, miksi hän on monien silmissä viehättävä, vaikka itse en lämpene. N30

Vierailija
48/58 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki vihapuheet , solvaukset ja kunnianloukkaukset ovat lain mukaan rangaistavia tekoja!

Sivun ylläpitäjillä ei ole mitään vastuuta siitä, että mitä kirjoitatte. Lukekaa sivujen säännöt! Muistakaa, että te kirjoittajat otatte ihan ITSE vastuun kirjoitteluistanne.

Syytteitä alkaa nousta, kun rikotte Suomen lakeja, noilla kirjoituksillanne!

Oikeuskulut ja henkiset korvaukset, eivät ole halpoja, joten lopettakaa välittömästi kirjoittelut!

Vierailija
49/58 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kuuma.

Vierailija
50/58 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta Leppilampi on komea, mutta ei oikein minun tyyppiäni, joten en näe hänestä päiväunia. Ihmettelen kuitenkin palstamammojen kipakkaa ja aggressiivista tylytystä, "ei yhtään hyvännäköinen", "ihan tavis", "ärsyttävän näköinen" jne. Niin varmaan... Minä kyllä ymmärrän, miksi hän on monien silmissä viehättävä, vaikka itse en lämpene. N30

Eiköhän ole katkerien miesten kommentteja ne. Kyllä jokainen näkee, että hän on keskiverto suomijunttia huomattavan paljon paremman näköinen mies. Nuorena varsinkin oli suorastaan kuumis. Ei hän silti minunkaan tyyppiä ole. Tajuan silti, että on "tavismiestä" paremman näköinen. 

Vierailija
51/58 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole minun makuuni, eikä myöskään Tomi Metsäketo. Molemmat tavallisen näköisiä ja jotenkin vastenmielisiä. En ymmärrä Leppilammen suosiota. Sen taas ymmärrän, kun palstalla hehkutetaan esim. Kari Ketosta, Antti Reiniä ja Valtteri Torikkaa, he ovat ihania. Makunsa kullakin.

Tomi Metsäketo on pienikokoinen ja sillä on ruma nenä. Ei ihan niin ylimielisen näköinen kuin Heppilampi, vaikka eittämättä ylimielisiä ovat molemmat. Suomalaisista julkkismiehistä ehdottomasti parhaimmistoa on se Lupauksen näyttelijä (ei tuu nimi nyt mieleen), Poika ja Ilves -näyttelijä (ei tuu nimi nyt mieleen) ja Antti Reini. Kaikki kuumia naapurinpoikamaisia komistuksia.

Vierailija
52/58 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikolla on kuulemma stalkkerina joku harvinaisesta syndroomasta kärsivä tv-avustaja Mira.

Vierailija
53/58 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli ennen. Just katselin että kylläpä se Mikollakin ikä alkaa näkyä ja pikkusen painoa keräänyt. Sehän alkaakin olla jo nelikymppinen setä-mies-

Setämiehellä sentään 25-vuotias naisystävä/avokki. En ymmärrä.

Vierailija
54/58 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole minun makuuni, eikä myöskään Tomi Metsäketo. Molemmat tavallisen näköisiä ja jotenkin vastenmielisiä. En ymmärrä Leppilammen suosiota. Sen taas ymmärrän, kun palstalla hehkutetaan esim. Kari Ketosta, Antti Reiniä ja Valtteri Torikkaa, he ovat ihania. Makunsa kullakin.

Tomi Metsäketo on pienikokoinen ja sillä on ruma nenä. Ei ihan niin ylimielisen näköinen kuin Heppilampi, vaikka eittämättä ylimielisiä ovat molemmat. Suomalaisista julkkismiehistä ehdottomasti parhaimmistoa on se Lupauksen näyttelijä (ei tuu nimi nyt mieleen), Poika ja Ilves -näyttelijä (ei tuu nimi nyt mieleen) ja Antti Reini. Kaikki kuumia naapurinpoikamaisia komistuksia.

Poika ja ilves -näyttelijä on Konsta Hietanen! Mahtava komistus, nam!

Vierailija
55/58 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä näin kerran telkusta semmoisen ohjelman, ettei siinä ollutkaan Mikko Leppilampea.

Oli oikeesti kivaa vaihtelua.

Vierailija
56/58 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvoja pariskuntia missä mies on naista nätimpi.

Vierailija
57/58 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se maksaa, joka kirjoittaa kirjoitti:

Muistakaa, että jos kirjoitatte hänen nimellä ja haukutte, niin syyte kynnys täyttyy! Oikeuskulut ovat kalliita

Blaablaablaablaablaablaa

Vierailija
58/58 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

?!?!?!?!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kahdeksan