Panu Rajalaa ei päästetty Katri Helenan kirkkokonserttiin

kirjallisuuden ystävä

Olen järkyttynyt siitä, ettei aiheesta näytä olevan ketjua av:lla.
Lyhyesti: kirjailija ja tiedemies Panu Rajala oli lauantaina vaimonsa kanssa menossa Katri Helenan kirkkokonserttiin Mikael Agricolan kirkkoon. Katri Helenan manageri Tommi Liimatainen kielsi Panulta sisäänpääsyn. Rahat kyllä tarjottiin takaisin. Asiasta syntyi myös suukopua, tosin osallisten kertomat vaihtelevat.

Rajala: "En tiedä tarkkaa syytä, mutta hän [Liimatainen] ilmoitti, että syy oli henkilökohtainen. Sen jälkeen hän kutsui ovimiehet paikalle"

Liimatainen: "Kyseinen henkilö [Rajala] suuntasi suoraan minun eteeni. Tuntui, että hän halusi provosoida minua. Rajalan ensimmäiset sanat olivat heti sen verran aggressiiviset, että totesin, että hän ei ole tervetullut konserttiin."

Rajala: "Liimatainen ei päästänyt meitä etenemään. Hän pyysi mitä keskustelemaan kanssaan kirkon ulkopuolella, mutta eihän me sinne kirkkoon keksustelemaan tultu, vaan kuuntelemaan konserttia"

Lähde:
http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-1448765118561.html

Rajalan blogaus aiheesta:
http://www.panurajala.fi/2015/11/29/porttikielto-joulukonserttiin/

Sivut

Kommentit (45)

Vierailija

Vaikea sanoa mitä todella tapahtui, mutta olen kyllä saanut kuvan ettei tuo Rajala ole ihan tervejärkinen ihminen.. kirjoitti sen jonkun paljastuskijran suhteestaan Katriinkin? En tiedä, jotenkin tuo tyyppi vaan saa mussa kylmät väreet aikaan, erittäin huonolla tavalla...

Vierailija

Nuori kukkopoika ei kestänyt tilannetta. Ymmärtääkseni hänellä on muutenkin Rajalasta tosi negatiivinen näkemys, ehkä Katrin puheiden perusteella. Noloa.

Vierailija

Ei mene hyvin Rajalallakaan, jos ei lauantai-iltana keksi mitään muuta tekemistä kuin yrittää ängetä kirkkoon eksän laulua kuuntelemaan. Eksän, jota on kohdellut julkisuudessa erittäin alentavasti ja loukkaavasti.
Piste i:n päälle on tuoda tämä "välikohtaus" julkisuuteen.

Vierailija

Jaa, mulle tuli tuosta mieleen ainoastaan että kylläpä yrittää Rajala (taas kerran!) saada julkisuutta ex-puolisonsa siivellä. En tiedä mitä kirkossa on tapahtunut, eikä siihen oikein voi ottaa kantaa kun on sana-sana vastaan. Mutta asiasta itkeminen blogissa ja lehdissä on naurettavaa ja lapsellista julkisuudenhakua.
Yrittää vissiin buustata uusimman kirjansa myyntiä kun ei edes Finlandia-palkintoa tullut.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vaikea sanoa mitä todella tapahtui, mutta olen kyllä saanut kuvan ettei tuo Rajala ole ihan tervejärkinen ihminen.. kirjoitti sen jonkun paljastuskijran suhteestaan Katriinkin? En tiedä, jotenkin tuo tyyppi vaan saa mussa kylmät väreet aikaan, erittäin huonolla tavalla...

Satuin lukemaan sen kirjan ja voin vain todeta, että onneksi Katri on laulajana parempi mitä Rajala on kirjailijana.

Kaikki pisteet Katrille.

Vierailija

Harmittaa, koska sinänsä kiinnostaisi tuo Rajalan uusimman kirjan aihe, mutta en vain halua tukea noin mulkun ihmisen bisnestä. Ja toisaalta, puolet siitä kirjasta taisi olla vielä plagioitukin, joten Rajala pilasi hyvän aiheen.

Vierailija

Rajala on kyllä yksi naurettavimmista ihmisistä mitä tiedän. Olikohan Katri ensimmäinen nainen, joka hänet hylkäsi, kun ottaa vanhalla miehellä noin koville? Kukaan tuskin edes tietäisi kuka on Panu Rajala, ellei olisi ollut Katrin kanssa naimisissa. Tuon ikäisen pitäisi osata antaa menneitten olla ja jatkaa elmäänsä eteenpäin, vaan ei, Katri on näköjään Rajalalle piikki lihassa varmaan loppuelämän. Naurettava pelle koko mies. Pisteet tästä myös Tommi Liimataiselle.

Vierailija

Onneksi ei päästänyt Rajalaa saastuttamaan kirkon hengitysilmaa.

Rajalasta on todella negatiivinen kuva. Ex-vaimoista on tehnyt kirjat, nykyinen ei ehkä uskalla edes erota vaikka liitto olisi kuinka paska tahansa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Oliko Rajala nauttinut liian monta kulttuurijuomaa? Humalaisia ei kirkkokonserttiin nimittäin voi päästää...

No näinkin voi olla, hänhän on paitsi häntäheikkinä, myös pullonkallistajana tunnettu. Paljon paremmin kuin kirjailijana tai "tiedemiehenä".

Vierailija

Se on kyllä tosiaan ihmeellistä, että Rajalallakin on ollut uusi eukko jo ties kuinka kauan, mutta edelleen on vaan joka mutkassa viitattava jotenkin Katri-Helenaan.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat