"Ollaan yhteydessä"

Vierailija

Mitä se tarkoittaa jos mies lopettaa tapaamisen sanomalla: "Ollaan yhteydessä."

Kommentit (9)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Passiivi yleensä tarkoittaa että ei aio olla aktiivinen yhteydenpidossa. Pallo ei ole oikein kummallakaan.

Jos olet itse romanttisessa mielessä liikkellä, niin vastapuoli ei taida tuon perusteella olla kovin kiinnostunut. Mutta siis riippuu tilanteen kontekstista.

Vierailija

Jos olisi kiinnostunut, haluaisi varmaan sopia seuraavan tapaamisajankohdan tai vähintään sanoisi, että jän soittelee tai laittaa viestiä. Mutta tollanen "nähdään" kertoo vähän siitä, ettei niin kovin innoissaan ole. Ei kannata kysellä perään, kiinnostunut mies ottaa aina yhteyttä.

Vierailija

Mä en itse uskalla kasvotusten ehdottaa tapaamisia kenenkään kanssa, vaan totean että ollaan yhteydessä. Sitten viestillä tmv uusi tapaaminen.

En tiedä miksi tämmönen pelko, mutta näin vaan toimin. Ja tarkotan aina että tavataan toistekkin.

Vierailija

Ollaan yhteydessä on helppo lopetus tapaamiselle myös silloin, kun ei enää halua tavata. Monitulkintaisena jättää tavallaan oven hieman raolleen. Innokkuutta tuossa ei oikein ole, mutta tietysti joku voi käyttää sitä siinä merkityksessä, että aikoo itse ottaa yhteyttä tai odottaa toisen sen tekevän.

Muistaakseni minulle on kerran mies noin todennut, kun olimme eka treffeillä. Jonkun ajan kuluttua hän otti itse yhteyttä sähköpostilla ja oli pettynyt, kun minä en ollut tehnyt sitä jo aikaisemmin. Arvelen, että hän odotti minulta aktiivista roolia, koska hän vastasi minun nettitreffi-ilmoitukseeni. 

Vierailija

Eiköhän tämä ole aika paljon persoonasta kiinni. Jotkut on vähän virallisempia tai pidättyväisempiä vaikka kiinnostusta olisi. Ihan turha tehdä mitään tulkintoja.

Vierailija

Ymmärrän kyllä että herkempi nainen voi loukkaantua, jos virallisempi mies sanoo näin vaikka tarkoittaa hyvää. Suhteiden alku aina hankala. Puhukaa!

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat