Epäsiistein mies jota olet tapaillut?
Tapailin joskus miestä, jonka koti oli kuin kaatopaikka. Yhdessä nurkassa oli rullalle käärittyjä mattoja (olleet siinä ties kuinka kauan) joihin jotkin värikkäät kuoriaiset olivat tehneet pesän! Lisäksi hänellä oli joitain harmaita kuoriaisia, joita näkyi silloin tällöin ja jotka osasivat lentää. Löysin hänen kodistaan mm. kovettuneen juustohampurilaisen, kovettuneen pullataikinan ja ruskean, käytetyn kondomin.
Nykyinen miesystäväni ei ole koskaan pessyt lattioitaan vedellä. Lisäksi hän käyttää peittona päiväpeittoa, eikä ole ilmeisesti pessyt sitä 3 vuoteen.
Hassua, että näitä molempia herroja yhdistää friikkeys oman henkilökohtaisen hygienian suhteen. Ja vaatetta käytetään vain kerran kunnes se pestään.
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Mies toki kävi lähes päivittäin suihkussa, mutta saattoi käyttää samaa t-paitaa viisikin päivää putkeen. Kuka laittaa ylleen suihkun jälkeen likaiset vaatteet, kysyn vaan.
En koe laittavani likaisia vaatteita, mutta ei minulla kyllä se sama t-paita 5 päivässä niin paljon likaannukaan jos tosiaan käy suihkussa 2 kertaa päivässä ja käyttää deodoranttia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies toki kävi lähes päivittäin suihkussa, mutta saattoi käyttää samaa t-paitaa viisikin päivää putkeen. Kuka laittaa ylleen suihkun jälkeen likaiset vaatteet, kysyn vaan.
En koe laittavani likaisia vaatteita, mutta ei minulla kyllä se sama t-paita 5 päivässä niin paljon likaannukaan jos tosiaan käy suihkussa 2 kertaa päivässä ja käyttää deodoranttia.
Hyi. Vähän noloa.
Vierailija kirjoitti:
Mistä te näitä sankareita löydätte?
Terveisin Naispelko22
Mun mieslöytöni oli kavereiden tuttu, eikä mikään aluksi viitannut herran tyrmääviin kotioloihin. Tuo mies on kuitenkin ainoa tuon tason törkymöykky johon olen törmännyt, sillä muut tapaamani miehet ovat olleet järjestään siistejä. Tunnenkin enemmän siivottomia naisia kuin miehiä.
Olen siis #14 kaatopaikkavierailija.
Jaa-a. Olisko nykyinen mieheni. Oli ihan puhdas ja siisti ja pesee hampaat kaksi kertaa päivässä mutta koti oli kaaoksessa. Ei haissut eikä ruokaa mädäntynyt mutta mitään tavaroita ei oltu heitetty pois vuosikausiin. Sängyt olivat puhtaat mutta muualla oli tavaraa ja roinaa kasoissa ja tungettuna mihin sattuu. Siivoamiseen meni muutama viikonloppu niin että siellä pystyi siivoamaan kunnolla. Mies sanoi että se oli parasta mitä hänen elämässään oli tapahtunut. Kaaos oli jo niin iso että hän ei kyennyt enää yksin aloittamaan.
Ei mitään käsitystä. Mä kyllä ihan oman mukavuuteni ja yleisen hyvinvoinnin takia jo vaihdan petivaatteet kerran viikossa, samoin kaikki pyyhkeet. Kerran viikossa vähintään imuroidaan ja joka toinen viikko pestään lattiat. Keittiössä tehdään asioita aina tarpeen mukaan, käytännössä päivittäin jotain kuurataan. Kaikki astiat tiskataan heti kun on käytetty. Jotenkin hämmentää että nämä eivät ole ihan niinkuin perusasioita jotka jokainen tekee.
t. #15