Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mahtaako tänä joulun alla suomalaisista nettikaupoista tilatut jutut

posti kulkee tai sitten ei

ennättää perille ennen joulua, kun posti lakkoilee?

Oletko sinä tilannut jotain netistä ja tuliko tilaus ajallaan perille asti vai jäikö matkan varrelle?

Kirjat olisivat minusta nettipuodista tilattuna halvempia, kuin kirjakaupasta ostettuna, vaan tuo postilakko mietityttää, että ehtivätkö ajoissa perille, jos tilauksen teen vasta ensi viikon loppupuolella?

Kommentit (6)

Vierailija

Olen tilannut postilakon ensimmäisinä päivinä nettikaupasta vaatteita, paketti on otettu kuljetukseen mutta ei ole liikkunut sen jälkeen mihinkään (lähes viikko mennyt). Onneksi eivät ole tulossa lahjaksi. Kaikki muut mitä olen tilannut olen tilannut nyt sellaisista kaupoista joista toimituksen saa matkahuollon kautta niin ei tarvitse huolehtia, tulevat perille nopeasti. 

Vierailija

Tilaa Adlibrikseltä kirjat, heillä on ainakin Matkahuollon kautta valittavissa oleva kuljetus. Ja kirjatkin yleensä halvempia mitä Suomalaisessa/Akateemisessa.

Vierailija

Perjantaina olisit saanut Adlibriksestä kaikesta vielä -20%. Itse ostin sen uuden kuvitetun Harry Potter ja viisasten kiven eikä hintaa jäänyt kuin 18 euroa kun valitisin sen ilmaisen kuljetuksenkin, postin kautta. Kai se sieltä ennemmin tai myöhemmin tulee, toivottavasti ehtii jouluksi.

alkuperäinen

Nro.2  Itse kanssa tutkin Adlibriksen sivuja mutta en löytänyt mahdollisuutta Matkahuollon kautta postitukseen.  Hyvä jos niin on.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat