Mitä ajattelet naisesta joka ei itse käytä huumeita tai alkoholia ollenkaan, mutta tuntee vetoa aina narkkareihin?

Vierailija

...

Kommentit (9)

Vierailija

Pitäisin typeränä ja pohtisin, että onko hänelle jäänyt jotain traumoja menneisyydestä vai mikä ihme voi saada ihmisen käyttäytymään niin järjenvastaisesti.

Vierailija

Ei mitään omituista. Tuollaisia naisia on paljon. En tiedä mistä kumpuaa.... ilmiötä on selitetty kaikella maan ja taivaan väliltä: hoivavietti, jännityksen kaipuu, huono itsetunto (ei usko kelpaavansa muille), lapsuuden kokemukset jne jne.
Tyydyn toteamaan kuten se eräs tutkija: "naiset ovat monimutkaisempia".

Vierailija

Että hän on sisäisesti jotenkin rikki tai kärsii tunne-elämän vajavuuksista, lapsuuden aiheuttamista. Koittaa "korjata" muita ja korjata näin ollen omaa sisintään.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kyllä sä ainakin ahkerasti jaksat täällä tuota mainostaa.

Ihmiset yleensä jauhavat asioista, jotka vaivaavat heitä.

Vierailija

Niinhän sitä sanotaan, että ainoa keino tietää naisen rakastavan sinua on ryhtyä jupoksi, narkiksi tms. Kun sinulla ei ole mitään, naisen on pakko olla kanssasi sinun itsesi vuoksi.

Vierailija

Narkeilla on aina paljon naisia. Yksi entinen kaveri, joka yläasteella ajautui huonoille teille on nyt kolmatta kertaa naimisissa! Ja jos vaimoja on kolme niin en uskalla edes veikkailla muiden naisten määrää. Itse olen saman ikäinen ja olen vasta ihan lähiaikoina alkanut miettiä, että jossain välissä voisi koittaa löytää tyttöystävän :D

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat