Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nälkä koko ajan

Vierailija

Mistä johtuu? Pakko syödä syödä syödä syödä koooko ajan... Syön varmaan enemmän kuin 4000kcal päivässä!

Kommentit (5)

Vierailija

Jos syöt ruisleipää LOPETA SE! Itse söin ennen ja minulla oli koko ajan nälkä. Kun lopetin ruisleivän mussuttamisen kokonaan, jatkuva näläntunne katosi. Kannattaa kokeilla. Olen melko varma että auttaa kaikille!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Jos syöt ruisleipää LOPETA SE! Itse söin ennen ja minulla oli koko ajan nälkä. Kun lopetin ruisleivän mussuttamisen kokonaan, jatkuva näläntunne katosi. Kannattaa kokeilla. Olen melko varma että auttaa kaikille!

En syö ruisleipää juuri siitä syystä että se koukuttaa...en syö mitään muutakaan "koukuttavaa" mutta kyse onkin vain siitä, että on ihan sama mitä syön, kunhan syön. Helposti syön vaikka parin kilon kaalin ja kilon kanaa kerralla ja kohta on taas nälkä.

Vierailija

Sulla on jokin puutos. Täytyisi käydä mittaamassa veriarvot jne. Varmaan löytyisi syy miksi on koko ajan nälkä. T. Tuo eka kommentoija

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

En syö ruisleipää juuri siitä syystä että se koukuttaa...en syö mitään muutakaan "koukuttavaa" mutta kyse onkin vain siitä, että on ihan sama mitä syön, kunhan syön. Helposti syön vaikka parin kilon kaalin ja kilon kanaa kerralla ja kohta on taas nälkä.

Syö ne rasvan kanssa, niin lähtee nälkä.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat