MORKKIS! Minulla meni eilen 90e baarissa neljän tunnin aikana

Vierailija

Tuo raha meni vain omiin juomiin ja hitto, että kaduttaa näin aamulla... No, mä en kyllä juo kuin todella harvoin että ehkä tuo nyt kerran menee.. Nuori opiskelijakin olen, eli rahaa ei ihan liioiksi ole. Onko tyhmää tyydyttäytyä sillä, että hauskaa ainakin oli, ja nyt kun kerrankin menin niin juhlin ainakin kunnolla? Nyt jaksaa toivon mukaan taas tenttiä...

Paljonko teillä menee suunnilleen rahaa baari-illan aikana?

Kommentit (7)

Vierailija

No jos harvoin käy niin eipä se mitään, pääasia että oli hauska ilta. Aika paljon tuohon rahaan saa kyllä juoda, jos tuopin hinta esim 6 e.

Mulla menee yleensä joku 20-30 e baariin, tosin tuohon ei ole laskettu etkojen juomia eikä mahdollista taksia kotiin. Yleensä tulen yöbussilla, mutta välillä olen niin jurrissa että otan suosiolla taksin ja se maksaa 30 e.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
No jos harvoin käy niin eipä se mitään, pääasia että oli hauska ilta. Aika paljon tuohon rahaan saa kyllä juoda, jos tuopin hinta esim 6 e.

Mulla menee yleensä joku 20-30 e baariin, tosin tuohon ei ole laskettu etkojen juomia eikä mahdollista taksia kotiin. Yleensä tulen yöbussilla, mutta välillä olen niin jurrissa että otan suosiolla taksin ja se maksaa 30 e.

Joo, todellakin harvoin käy, ja join eilen pelkästään drinkkejä, jotka olivat sitten taas kalliimpia... Mutta kyllä olisi voinut pari viimeistä juomaa pois jättää. Niin, tuo taksilla matkustelu tulee kyllä kalliiksi, ehkä koitan nyt lohduttautua silläkin, että olisi voinut mennä myös taksiin rahaa:D Parikymppiä baariin on kyllä melko vähän mielestäni, mutta ehkä pitää itsekin ensi kerralla nostaa vain sen verran käteistä mukaan ja jättää kortti kotiin...

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Sullaha on hyvä viinapää jos baarissa menee 90e. Ellet sitten tarkottanut koko illan kuluja.. taksit ja safkat jne.

Joo, yllätyin kyllä itsekin kun nyt ei ole edes darraa. Vähän vain väsyttää ja ehkä päätä jomottaa. Känniin juon itseni suunnilleen ehkä kuutisen kertaa vuodessa, eli parin kuukauden välein. Tuo summa meni pelkkiin juomiin mutta niin kuin jo sanoinkin, ostelin kyllä pelkästään kalliita drinkkejä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ja hyvä viinapää siinäkin mielessä, että näin aikaisin olet jo hereillä ja vielä kirjoitatkin ihan fiksuja :)

Heh, sinällään juu hyvällä mallilla ettei kädet tärise tai näy pikku-ukkoja:D En vaan ymmärrä mistä tuo hyvä viinapää oikein on tullut... Alkoa kun ei tosiaan usein kulu

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat