Mitä sinä antaisit tämmöiselle henkilölle joululahjaksi joka pitää....

lahjoista

valokuvaamisesta, hyvästä ruoasta ja itsensä hemmottelemisesta?

Eikä voi mitään painavia ja isoja juttuja ostaa, kun lahja laitetaan menemään postin tai Matkahuollon kautta.

Jotain ideoita on jo itsellekin mieleen tullut, mutta ei lisävinkitkään pahasta ole.

Kommentit (15)

Vierailija

Mä olen juuri tuollainen ja mulle riittäisi vaikka hyvän joulun toivotus puhelimitse. Ei tarvitse väkisin palstoilla kysellä mitä ostaisi, jos ei itse keksi. Inhoan pakkolahjomista.

Jos jotain nyt on väkipakolla ostettava käytännössä nollabudjetilla, niin joku pieni hyvä suklaajuttu. Tai joku maustepaketti. Mieluiten ei kuitenkaan mitään.

Vierailija

Alkuperäisessä viestissä että tainnut mainita, että pitäisi olla halpa. Mausteet nyt ei paljoa maksa, minusta ihan hyvä idea. Laita Luontoarpa, onkohan se 3 euroa. Meneekö yli budjetin? Tai teepussi, mainosheijastin, karkkiaski.

Vierailija

Olisit sanonut että halpa. Sitten vaikka joku rentouttava kasvonaamio, lähtee alle 2e vaikka citymarketista. Menee perille kirjekuoressa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Alkuperäisessä viestissä että tainnut mainita, että pitäisi olla halpa. Mausteet nyt ei paljoa maksa, minusta ihan hyvä idea. Laita Luontoarpa, onkohan se 3 euroa. Meneekö yli budjetin? Tai teepussi, mainosheijastin, karkkiaski.

No ei mitään tuollaista mainosroskaa, kamoon! Nyt oikeasti aikuiset ihmiset, jos lahja ei tule sydämestä ja antamisen halusta, niin jättäkää oikeasti ostamatta. Maailma täyttyy turhasta roinasta, älkää nyt joulua pilatko sillä lisäksi. Arvokas lahja on aika eli jos ette pääse läheistenne luo soittakaa heille edes, osoittakaa välittämisenne sillä eikä millään mainosheijastimella.

Vierailija

Miten olisi pienet pakkaukset jotain maustetta. Esim luomukanelia, kurkumaa, ruususuolaa tms... Jostain luomukaupasta saa ja nätisti pakattuna varmasti ilahduttaisivat ja tulisivat käytettyä.

Vierailija

Alkuperäisessä viestissä ei sanallakaan mainittu pienestä budjetista...

Mausteet olisi hyvä idea. Ehkä jokin kaunis seinäkalenteri, jossa on kauniita kuvia esteetikolle?

Vierailija

Pikkupakkaus hyvää teetä (ei pusseja!) tai erikoiskahvia (ei kapseleita!). Tai etnisestä kaupasta muutama maustepussi. Käsin tehty saippua tai laadukas suihkugeeli.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

No ei mitään tuollaista mainosroskaa, kamoon! Nyt oikeasti aikuiset ihmiset, jos lahja ei tule sydämestä ja antamisen halusta, niin jättäkää oikeasti ostamatta. Maailma täyttyy turhasta roinasta, älkää nyt joulua pilatko sillä lisäksi. Arvokas lahja on aika eli jos ette pääse läheistenne luo soittakaa heille edes, osoittakaa välittämisenne sillä eikä millään mainosheijastimella.

Tuo mainosheijastin oli mun huono yritys ilkeillä, kun ap vasta myöhemmissä viesteissä mainitsi hinnan, yritin keksiä maustepussia halvempia. Tietenkin on parempi antaa laadukas heijastin, vaikka messuilta käsintehty, jossa on jotain ideaa.

Vierailija

Jos budjetti on kireällä, en kyllä tajua miksi lähettää lahjoja postin/matkahuollon kautta? Tulee kalliimmaksi vielä kuljetus kuin itse lahja. Soita hyvän joulun toivotukset ja kysele kuulumiset, se lähentää enemmän kuin joku halpiskrääsäpaketti.

alkuperäinen

Liityin tässä syksyllä yhteen joululahjarinkiin ja siksi tämä kysely.   Kun en enää kehtaa sanoa ringin ylläpitäjälle, että en voikaan nyt lähettää pakettia, niin pakko on edes jotain pientä kivaa keksiä.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat